Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tidsstämplade uppdateringar


CyberPet

Rekommendera Poster

OK, jag har nu suttit och svurit över min otroligt förhatliga webläsare som har för ovana att krasha när jag är på eForum (konstigt nog händer det bara här). Detta till följd att alla nya inlägg försvinner när jag startar om Netscape. Gör jag en sökning på senaste inlägg en dag tillbaka får jag bara huvudforumen men jag vet inte vilka inlägg som faktiskt blivit besvarade/uppdaterade.

 

Därför föreslår jag att istället för att ha det datum då inlägget först skapades i forumet, ange det datum då inlägget senast blev uppdaterat av ett nytt inlägg. Detta skulle underlätta väldigt för mig och denna skruttiga version av Netscape (som inte uppdateras längre eftersom de satsar på den förhatliga communicator).

 

Vore det inte en bra idé?

 

Mvh,

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Ja, det vore ju onekligen smartare. Men å andra sidan kanske vi kan lösa detta med sök-verktyget som blir bättre? Två flugor i en smäll kanske till och med...

 

 

mvh

Jani Andersson

eforum.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det är idag så funkar inte de feta länkarna om jag måste koppla upp mig igen på eforum även om jag får fram listan med de senaste inläggen en dag tillbaka. Funkar inte det är ju en funktion i sökningen helt värdelös och jag vet fortfarande inte vilka inlägg som blivit besvarade (alltså inte mina egna inlägg utan såna som jag följer UTAN att skriva i dem själv).

 

Jag hävdar fortfarande att det vore enklast med "inlägget senast uppdaterad XX-XX-XX XX:XX" (där X står för datum och tid).

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...