Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Uppdatering


JonathanZX

Rekommendera Poster

Hej igen

 

Jag har nu uppdaterat min sida och lagt till en ny omröstning. Jag vill ju att min sida ska gå att söka på. Som att man söker på google till exmpel. Vet nån nåt gratis ställe där man kan registrera sin sida till en sökmotor så sej till. Min adress til sidan är

 

http://spelomaten.regerar.com

 

Och glöm inte att rösta.

 

/JonathanZX

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej JonathanZX!

 

Länken tillbaka från röstningen är fellänkad...kan du titta till den?

 

Tidsangivelsen på skrivna inlägg i forumet är fel. Kolla med ditt webbhotell om det för jag utgår ifrån att du inte kan styra det, eller hur?

 

Skrev ett inlägg i forumet men fick inte någon bekräftelse på att den lagts in. försökte att trycka på "post"knappen fler gånger med samma resultat. Gick till slut via adressfönstret tillbaka till din förstasida och in i forumet. Inläggena hade blivit postade i alla fall, därför är det tre av samma inlägg. Kolla med webbhotellet om detta också såvida inte du kan ordna det själv.

 

Men jag saknar fortfarande lite mer på forumet som jag skrev sist. Skriv ner dina egna spelrekord t.ex. och utmana andra besökare att slå dessa.

 

Hoppas någon annan kan hjälpa dig med sökmotorn för där har jag inte så mycket kunskap om, tyvärr.

 

Lycka till! Du får poäng denna gång också för jag tycker ändå du gör ett bra jobb med tanke på din ålder!

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

 

 

[inlägget ändrat 2003-02-10 19:12:30 av Radiogogo]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...