Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Användaren Zimon är raderad.


Erik Junesjö

Rekommendera Poster

Erik Junesjö

Eforummedlemmen zimon har raderats på grund av att han flera gånger brutit mot Eforums regelverk.

 

Tyvärr innebär detta att samtliga trådar som han startat har raderats. Beklagar detta.

\\Erik - Administrator

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte vilka trådar han skapat, men jag har uppmärksammat en del aggresiva inlägg. Jag förstår om det inte är möjligt att selektivt radera de inlägg där han gjort övertramp, men samtidigt är det tråkigt att trådar som kan ha varit innehålsrika har försvunnit.

 

Som sagt vet jag inte exakt vad han har debatterat.

 

Hur går det med trådar där han varit flitig gäst men ej varit skaparen?

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tråkiga är att inget hindrar sådana personer att skapa ett nytt inlogg, så man blir nog inte av med problemet så lätt tyvärr...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Hur går det med trådar där han varit flitig gäst men ej varit skaparen?

Dessa ligger kvar utan hans inlägg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eforummedlemmen zimon har raderats på grund av att han flera gånger brutit mot Eforums regelverk

*Skratt, lite hårt straff att raderas...tänk på hans familj. Avstängd hade kanske passat bättre.

 

Skämt åsido

 

Det tråkiga är att inget hindrar sådana personer att skapa ett nytt inlogg, så man blir nog inte av med problemet så lätt tyvärr...

Kanske inte men det viktiga är att se att man försöker hålla forumet så rent som möjligt från individer som uppenbarligen inte kan respektera andra människor och deras åsikter. Detta sagt utan att veta anledningen till varför "zimon" har avstängts, men jag litar till fullo på Erik.

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det med trådar där han varit flitig gäst men ej varit skaparen?

Dessa ligger kvar utan hans inlägg.

Blir inte trådarna väldigt osammanhängande då? Det finns risk för att man tappar tråden i tråden så att säga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eforummedlemmen zimon har raderats på grund av att han flera gånger brutit mot Eforums regelverk

 

Just wipe and clean... :-)

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir inte trådarna väldigt osammanhängande då? Det finns risk för att man tappar tråden i tråden så att säga.

Går det så långt att man tar bort ett konto så har kontots innehavare förmodligen inte tillfört så mycket i trådar.

 

Men det bästa, som jag ser det, är att man bara tar bort användaren, och sen får de olämpliga inläggen anmälas i vanlig ordning. De bör ju inte vara så många om alla inlägg som inte går efter reglerna och förhållningssätten anmäls efterhand dom skrivs. Då slipper man detta med haltande trådar.

 

Men vad finns det för alternativ, i dagsläget? Är det avstängning? Byter Junesjö bara lösenord så han/hon inte kan logga in längre?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just wipe and clean...

Erik använde helt säkert Mr Muscle "Loves The Job You Hate" ;o)

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Zimon återuppstår som annan användare och då sköter sig, d.v.s. håller sig från personangrepp, så är det väl ingen som ens märker att det är han. Det man inte vet har man inte ont av ;-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...