Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

:(


GronK

Rekommendera Poster

"Just nu är det många som använder vår sökmotor. Försök en gång till genom att ladda om den här sidan."

 

JO JÄVLAR!!!!!!!!

 

Fixa en som fungerar i stället.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är verkligen en sak man använder sig utav ofta så den får inte vara ur funktion. Tråkigt att behöva göra inlägg om svaret redan finns så att säga.

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det va då själva F*N!!!

 

Jag har en bara ide till er som driver eforum Radera alla trådar ur databasen som är äldre än 3 veckor det är ingen som behöver dom.

 

Det ligger ju bara och skräpar om man inte kan söka!

 

SKÄRPNING!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en bara ide till er som driver eforum Radera alla trådar ur databasen som är äldre än 3 veckor det är ingen som behöver dom.

Hur menar du då? Tycker mig ha sätt en hel del exempel där folk som svarat på inlägg refererat till ett tidigare inlägg där frågan redan är besvarad. Hade då frågeställaren kunnat få upp denna vid en sökning så hade han ju fått svaret direkt innan han frågat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan A:

Han menar att funktioner som ej fungerar inte har någon funktion :-)

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, håller med om att en sökfunktion som inte fungerar inte fyller någon funktion. Fick för mig att det handlade om att radera inlägg äldre än 3 veckor i den databas som sökfunktionen använder.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...