Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Misstänkt djursex på gymnasieskola


joakimj

Rekommendera Poster

Saxat från Aftonbladet, vad annars?

Misstänkt djursex på gymnasieskola

Plönningegymnasiet utanför Halmstad har fått påhälsning av en man som misstänks ha haft sex med djuren på naturbruksskolan.

 

Det finns inga konkreta bevis på att mannen har haft sex med djuren, men vid flera tillfällen har man sett en lång och kraftig man med byxorna nerdragna i stallet, uppger SR Halland.

 

Mannen besökte stallet för första gången för två år sedan. Skolan har anmält honom för olaga intrång.

Olaga intrång, hahaha!

 

Jisses...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djurmisshandel tycker man att han borde åtalas för. Jag mår så dåligt när jag hör om sådana människor, förstår de inte hur mycket djuren lider? Eller tror de att de njuter av behandlingen????

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djursex? Tidelag heter det väl.

 

Mvk K Arne S

_______________________________________________

 

Vad fanns före datorn? Predatorn...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är väl att folk inte har en aning om vad det är. Eller så kan det bero på att "journalisten" inte har en aning om vad det är. :)

 

Jag tyckte för övrigt att rubriceringen "olaga intrång" var helt lysande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har läst "häxornas försvarare" av Jan Guillou? Det var betydligt vanligare att folk avrättades för tidelag än för häxeri i Sverige. Ännu ett nationaldrag som våra korthåriga vänner kan vara stolta över...

/m

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt. Han får kanske inget på vanligt vis, utan ger sig på djuren istället... Sjukt och äckligt är det i alla fall.

 

:thumbsdown:

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FÅR kanske inget på vanligt vis... haha... förlåt... kunde inte motstå frestelsen (oj, jag menar valmöjligheten)...

 

-------------------------------

/HAREN

”And never start a sentence with a conjunction”

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...