Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

konfig. mailwasher


aquamannen

Rekommendera Poster

hur gör man för att ställa in mailwasher så det funkar att bounca mail. Min E-post kräver identifiering med användarnamn och lösenord för att skicka men den inställningen hittar jag inte i programmet.

 

Vet någon?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte någon vidare god ide att studsa tillbaka spambrev, av skäl som har tagits upp här tidigare (titta i arkiven för vilda diskussioner kring detta).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat runt och som jag förstår det är det lika många för som emot. Och jag vill inte låta dryg men jag ville ha hjälp med att lösa problemet. Inget mer.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in på tools/account/properties/bouncing&ougoing mail och bocka för "enable bouncing from this account och ange det som krävs. Lösen o namn skriver du när du klickat på advanced.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat där du sa Pentti men jag har inget sådan på den platsen du sa, tools/account/properties/bouncing&ougoing mail.

När jag klickar på knappen properties så fåra jag bara upp inställningarna för servrar, smtp, pop, id och lösen. Inget mer. Bouncing näms inte alls där. Jag hittar inte någon advanced heller. Suck... Jag kör ver 1.32 om det har någon betydelse.

 

/Andreas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

version 1.32?

 

Varför så gammal?

 

Ladda hem en ny så finns troligtvis svaret på din fråga där.

 

I version 2.0 finns i alla fall de funktioner du efterlyser enligt den beskrivning som Pentti H har givit.

 

mmmh - 2.0 är visst i Beta stadium ännu. Fungerar trots detta bra för mig.

Ur uppdateringslistan:

2.0 Improvements:

• Hotmail support!

• Checks multiple accounts simultaneously.

• Errors reported in digest form, rather than interrupting operation.

• Advanced bouncing options.

• Supports SMTP authentication.

 

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...