Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

800 inlägg...


pepino

Rekommendera Poster

Vill bara säga att det känns som jag frågat mest grejer här på eforum, å hjälpt minst...

 

/Henrik - kommer inte på ett smeknamn för Habo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara säga att det känns som jag frågat mest grejer här på eforum, å hjälpt minst...

 

Jag är en konkurrent till dig i det avseendet. :)De flesta inlägg jag har skrivit är dessutom i Öppet forum :thumbsdown: Ska bli ändring på det snart...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte räknat mina inlägg men jag gissar att :

60 % är rena kommentarer, ( som denna )

39 % är "dumma" frågor och

1 % är informativ hjälp

 

Förhoppningsvis har svaren jag fått på mina frågor hjälpt någon annan och kommentarerna inte bara varit av utfyllnadskaraktär. ;o)

 

Frestelser är ett annat ord för valmöjligheter.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jamen, alla vi gör vi E-forum till en källa för gemenskap, glädje, skratt, trevligheter, ironi, syrligheter, besvikelser och kunskap mm.

 

Exakt det innehållet som ett diskussionsforum ska innehålla :-)

 

(Nu kommer nog Weyland att bli glad att jag äntligen har insett att E-forum är ett diskussionsforum och inget hjälpforum - ROFL!)

 

 

Mvh

Dennis

Besök Sveriges ledande oberoende webbplats om MS Excel: http://www.xldennis.com

 

[inlägget ändrat 2003-02-04 23:50:49 av XL-Dennis]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en konkurrent till dig i det avseendet. De flesta inlägg jag har skrivit är dessutom i Öppet forum Ska bli ändring på det snart...

Nää, så får man inte tänka. Det är inget fel att ha många inlägg i Öppet forum.

 

Som även XL-Dennis förstått så är detta ett diskussionsforum, och inte gratis helpdesk. Utan alla små diskussioner skulle det inte vara lika kul att vara här.

 

Jag har själv lyckats skriva hela 17,6 %(311) av mina inlägg i just Öppet forum, som är därigenom mitt favoritforum 1. Favoritforum 2 är PHP (12%) där jag svarat, samt även frågat, en hel del de sista månaderna. Favoritforum 3 är Avreagera dig! (6%), ännu ett snacka-skit-för-det-mesta-forum.

 

Men inte har jag varit en "börda" för eForum med alla dessa inlägg i "öppet forum" och "avreagera dig". Förhoppningsvist har dessa inlägg varit en tillgång för eForum.

 

Det jag vill ha sagt är att allt detta snacka-en-massa-om-allt-möjligt gör eForum till eForum. Utan detta kring-snackande skulle det inte alls vara kul att vara här. :(

 

Så fortsätt skriva era tankar, idéer, svar och frågor i alla möjliga forum. Alla inlägg är värdefulla. ;)

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag vet att man egentligen inte borde resonera på det sättet men jag kan inte låta bli att tycka det är trist att det flesta man har skrivit är i Öppet forum. Det här är ju trots allt ett IT-forum. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vore Eforum utan Öppet forum? Det är ju här man hittar de sjukaste diskussionerna... Och det är ju här man (jag) skriver de flesta av sina inlägg...

 

Sedan tror jag att det är här som de flesta postar när de inte hittar rätt forum, vilket ger moderatorn (mig) en massa jobb med att flytta trådar... Fast det gör inget.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan tror jag att det är här som de flesta postar när de inte hittar rätt forum, vilket ger moderatorn (mig) en massa jobb med att flytta trådar... Fast det gör inget.

 

Bra att det inte gör något för ni får ju göra något för er lön! Ni har väl en sådan? :)

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är väl så att ni moderatorer kör på glädje? "Musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musig" sa Lill Lindfors....

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där Bosse-i-skogen var otillbörlig reklam och DET accepteras ej av eForum: Se paragraf 74:pc ;-)

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lena Marie *gapskrattar, viker sig dubbel, LOL, pionröd i fejjan* OCH alla skruvar bara far runt över the golv.

Upptäckte dessutom att jag dessvärre hamnat tionde plats på "månadens skribenter" Skaffa dig ett liv kunde någon sagt ;-) Min särbo kör "Walling", min dotter (17 år) är ute med sina vänster-kompisar och affischerar, min son (16 år) sitter i rummet bredvid och chattar på msn. Själv knåpar jag med ASP i Interdev samtidigt som jag eForumar. Tja, livet kunde faktiskt varit sämre.

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

[inlägget ändrat 2003-02-07 21:45:46 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får du förklara dina siffror...

Förresten, tack för poäng i annan tråd :-)

 

[inlägget ändrat 2003-02-07 23:38:23 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 till så är det femte plats. Ska jag lägga ner eller? Vet inte om jag ska skämmas eller....?

Ah va faen, vi kör väl lite till

P.S. Mina tonårsbarn säger att *asg* samt *LOL* är helt ute. Ville bara upplysa om nutiden din "gamla" uv.

 

[inlägget ändrat 2003-02-08 00:10:39 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du och Bosse-i-skogen verkar vara väldigt fixerade i att skriva många inlägg. Kvantitet framför kvalité alltså.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P.S. Mina tonårsbarn säger att *asg* samt *LOL* är helt ute. Ville bara upplysa om nutiden din "gamla" uv.

 

 

Vad tycker dina söta barn att jag ska skriva istället för *asg* och *ler*? Har de hört: *shv*?

 

*ler* & *asg* och sen ska jag *shv*.

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du och Bosse-i-skogen verkar vara väldigt fixerade i att skriva många inlägg. Kvantitet framför kvalité alltså.

 

Inte alls, vi diskuterar bara. "Ordet är fritt". Häng på, vetja!

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

”Jag vill sätta in - och jag vill sätta på!”

(Bosse - singel)

{en brud - en krona. Samlar till en månraket}

:)

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasiken Bosse, nu har du allt fått inläggssjukan. Passa dig du kan bli inlagd *asg*

(vem bryr sig om tonåringar nuförtiden?

Sista kommentaren när du insinuerar "snuskigheter" bortser jag i från( eForums regler 99:ref

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starre

Nej jag vill inte skriva många inlägg. Jag skämms när jag ser listan, för den här månaden har jag bara givit tre svar som varit till nytta för frågeställaren. Dessvärre :-(

Fast jag måste erkänna att jag tycker det är kanonkul att läsa olika inlägg (även mindre seriösa) och eventuellt ha något att säga eller, framför allt, kunna hjälpa någon (vilket jag inte kan så ofta som jag vill) Har du något att säga om detta?

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

[inlägget ändrat 2003-02-08 00:56:12 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...