Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Popup

Bosse-i-skogen

Recommended Posts

Bosse-i-skogen

Hej!

Vad sur jag blir när popupfönstret har exakt samma titel som huvudfönstret. Då kan jag inte lägga det i mitt popupdödarprogram (ClickOff). Då stängs även huvudfönstret! Det skulle vara skottpengar på dom som gör så här! Fy! Grrr! Usch!

Bosse

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

Hej Bosse!

Det jag retar mig mest på är sajter typ Aftonbladet, Expressen & liknande som ibland har två popups. Innan du ens hinner stänga den första kommer den andra och döljer den första...mycket irriterande.

Men priset tog nog norska Aftenposten som hade en hel resebilaga som popup. Om du klickade bort den så kom inte huvudsidan upp då popupen laddades först!

Frestelser är ett annat ord för valmöjligheter.

"Det jag retar mig mest på är sajter typ Aftonbladet, Expressen & liknande som ibland har två popups."

Jag får inga Popups på Expressen eller Aftonbladet. Beror förmodligen på att jag lagt till ett antal adresser i Internet-alternativ-->Säkerhet-->Ej tillförlitliga platser-->Platser. Se denna tråd om tips på webbplatser att lägga till som ej tillförlitliga. Jag har lagt till de platser som beskrivs bland de 4 första inläggen:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=314037

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...