Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Personlig signatur


Jani Andersson

Rekommendera Poster

Jani Andersson

Jag som skriver ganska många inlägg om dagen har länge saknat en funktion för att under tex mina inställningar kunna lägga in en signatur som jag sedan vill ska läggas in i de inlägg jag skriver.

 

Det finns ju några varianter på hur man skulle kunna göra - har ni några förslag på vilket tilvägagångssätt som skulle passa er bäst? Tex att rutan när man ska skriva nya inlägg innehåller signaturen redan när man börjar skriva och däreigenom kan redigera den, eller att man kan kryssa för en ruta bland de två andra om att man vill infoga en signatur?

 

mvh

Jani Andersson

idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På WebForum har de funktionen att man kryssar i för signaturen varje gång man vill lägga in den. Detta tycker jag är smidigt om man inte alltid vill skylta med en otrooooligt lång signatur.

 

Själv vill jag nog bara ha "/Petra" som min signatur, och jag tror många skulle hålla med, den kunde ju vara automatisk och vill man inte ha den kan man ju utöka eller ta bort den.

 

Så svaret blir, Ja till båda. :)

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Nja, ska man ha två då? Jag tänkte mig att det liksom var antingen eller. Men det kanske är smidigt att ha en kort typ

 

/Jani

 

som alltid ligger där och en lång

 

/Jani

Ansvarig, eforum.idg.se

 

som man kan inkludera - men då får man föst ta bort den lilla manuellt?

 

Var det så du menade?

 

 

mvh

Jani Andersson

eforum.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...