Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dölja Sitt IP?


Zero1

Rekommendera Poster

Tjena.

 

Finns det något sätt att dölja sitt IP. När jag kör ett test på Sygate (Sygate Personal Firewalls Hemsida) så hittar den mitt IP. Men finns det inget program som gör att man inte lämnar sitt Ip efter sig i sådana Scannar? Det kanske är olaglig men vad vet jag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det finns inget program som kan dölja din IP. Din IP adress är din identitet på nätet, och utan IP adressen fungerar det helt enkelt inte att vara på internet. Däremot finns det anonyma proxies du kan använda då du surfar. Om du använder dessa så är det proxyns IP adress som dyker upp i servrars loggar osv.

 

Sök på Google efter anonymous proxy eller nåt så hittar du säkert mer information om det. Google är din vän!

 

--

Some say I am crazy.. but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan får man multiproxy att fungera? Jag har uppdaterat proxy listan och tagit bort de som inte fungerade. Jag ställde in Webbläsaren att den skulle använda proxy på localhost och på port 8088 men sen änder inget när jag försöker surfa. Ingen sida kommer upp. Det står Refusing from 127.0.0.1...Vad har jag gjort fel. Hittar inget som hjälper från hemsidan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...