Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hata tele2 hata tele2 hata tele2


ms_a

Rekommendera Poster

hatar tele2 och deras absolut,vedervärdigt,dyngiga,skitdåliga sk bredband... å på supporten heter det alltid... "näää... vi har inte hört att det ska vara några problem i din stad...." lyckos ni alla som sitter med bredbandsbolaget som isp...

grr grr grr grr grr grr grr grr

 

ms_a

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Då menar du kanske att jag ska vara glad här med mitt 56-modem utan möjlighet till någon form av bredband under låååång tid framöver? Jo, det menar du nog?

 

Skämt å sido: Jag hade blivit lika vansinnig som du! Problemmet med ADSL (antar att du har det?) är att för att det ska fungera så måste hela tiden Telia vara med på ett hörn därför att det är dom som utrustar telestationerna med ADSL och underhåller dom. Problemmet behöver alltså inte ligga hos Tele2 utan kan mycket väl ligga hos Telia.

 

Om man är riktigt misstänksam och (paranoid?) så kan man tro att Telia ser till så att det inte flyter på med Tele2 för att få över kunderna till sig själv.

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Tänker inte försvara Tele2, undrar bara om det kanske hade att göra med SQL-viruset? Saxat ur AB:

"Attacken har märkts av även i Sverige och flera svenska internetleverantörer har haft problem, bland annat Telia, Tele2, Bredbandsbolaget och Cenara".

 

Men å andra sidan så borde de ha använt sig utav det som försvarsargument i sådant fall tycker man ju...

 

Frestelser är ett annat ord för valmöjligheter.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget emot Tele2 som företag. Men att skaffa deras tjänst internet via kabelnätet är uteslutet för mig då man ligger och pingar ca: 100ms mott www.sunet.se.

 

 

//Robert

___________________________________

Det är inte lätt när det är svårt:)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...