Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Konstigt med inloggningen

CyberPet

Recommended Posts

OK, nu tänker väl Jani och Mats "Åh nej, inte nu igen!" Men jag ska vara snäll... ;)

OK, min dator är trasig (nä ingen milleniumbug) och jag använder då min fästmans PC och vill därför inte lägga in en cookie med mitt lösenord. När jag loggar in så kommer man ju efter inloggningen till de forum som blivit uppdaterade sedan man sist var inloggad.

Men, den listan har minskat i storlek (pyttestil) och är huller om buller som det var förut innan ni ordnade alla huvudforum i bokstavsordning. Om jag däremot klicka på "Nya inlägg" efter att jag loggat in får jag fram den nya fina listan i bokstavsordning och med normal storlek.

Nåt att fixa?

Petra

Jani Andersson

Då där har jag haft länge... Och du har rätt - det är en designmässig miss och ska åtgärdas iochmed ansiktslyftningen av systemet.

Att det inte dykt upp för dig tidigare är ju en annan fråga.

/Jani Andersson

idg.se

Jamen det beror på att jag nu har en sjuk dator och måste använda fästmannens PC.

Storleksskillnaderna kan bero på att Mac och PC visar stilstorlekar olika. På min Mac har allt sett lika litet/stort ut, medan det är mer uppenbart på fästmannens PC.

Petra

Jani Andersson

Ja, jag tror nog att det beror på att du "hädar" din Mac genom att understå dig att använda en PC.

:-)

Men nöden har väl ingen lag...

mvh

Jani Andersson

eforum.idg.se

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...