Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Höjdpunkter på tv


Gäst

Rekommendera Poster

Hej!

 

Veckans höjdpunkter på tv är:

 

1 Star Trek Voyager (igår)

2 Vita huset (ikväll)

 

 

Båda på ettan... heja Public Service! *ler*

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, veckans höjdpunkter är:

 

CSI (säsongspremiär ikväll) på femman.

24 (imorgon) på fyran.

 

Sen längtar jag verkligen till nya avsnitt av vänner och frasier börjar igen!

 

Jag tror inte du Bosse har något annat än ettan, tvåan och fyran... Har jag rätt?

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, veckans höjdpunkter är:

 

CSI (säsongspremiär ikväll) på femman.

24 (imorgon) på fyran.

 

Håller med!

 

Sedan har ju big brother börjat... Finns ingen bättre underhållning när man sitter och programmerar :D

 

 

.dune.

==============

Tempus fugit

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höjdpunkterna är ST Voyager

24

Tredje Skiftet (onsdag Femman)

 

Å det spelar ingen roll hur många kanaler man har så verkar det på nåt märkligt vis mest vara s*it som visas iaf..tacka vet jag att sitta framför datorn :)

 

ms_a

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har:

 

Svt 1

Svt 2

Barnkanalen

Tv 4

Kanal 5

CNN

Eurosport

Discovery

MTV Nordic

E!

Animal Planet

Nickelodeon

VH-1

Medieteve

TV 4 Plus

Boxer Event

DTU 7

Skånekanalen

 

... men tycker ändå att höjdpunkterna är som jag skrev.

 

CSI glömde jag dock. Tack för tipset att det börjar idag!

 

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..tacka vet jag att sitta framför datorn :)

 

Prova att sitta bakom datorn ibland. Det ger en helt nu innebörd av ordet "datanörd".

 

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

[inlägget ändrat 2003-01-27 12:12:19 av Bosse-i-skogen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big brother???

 

Så det finns faktiskt folk som kollar på sånt? (inget illa ment)

 

Trodde i min enfald att det började bli lite ute med dokusåpor nu, jag får liksom inget utbyte av program som handlar om absolut ingenting, och en hög talanglösa fjantar som springer omkring i ett hus som yra höns. Femman är dessutom värst när det gäller doskusåpor. Förr var det en bra och udda kanal som körde många suveräna b-filmer från 60 & 70-talet av Roger Corman.

 

Kollar fruktansvärt sällan på TV nuförtiden, det ska vara nyheterna nån gång då. Kollar däremot mycket på film.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Med risk för att få mothugg från Pingstvänner...

 

Ett av de sämsta programmen på tv måste vara det som går på ettan nu: Gudstjänst från Malmö Pingstförsamling. (jag har stängt av ljudet)

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om någon svensk tv kanal kunde visa serierna i fas med produktion istället för 1-5 år efteråt.

 

Till exempel 24 där det nu visas säsong 2 i andra länder, ta Voyager som slutade produceras för snart två år sedan och enterprise som är den nya ST serien har inte en enda svensk tv kanal köpt in.

 

Och så undrar de varför folk laddar ned så mycket över nätet, det är ju underligt ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big brother???

 

Så det finns faktiskt folk som kollar på sånt? (inget illa ment)

Själv förstår jag inte poängen med program av den typen. Hur kul är det på en skala från 1 till 10 att titta på okända personer när de sover, äter, duschar, myser...? dygnet runt dessutom.

 

Bläh...

 

 

 

 

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är lagom underhållning när man sitter och programmerar. Jag har inte påstått att det är någon större kvallitets-tv - och det är det inte heller :)

 

Femman är experter när det gäller dåliga dokusåpor. "Fat Club" och "Plastik-kirurgen" (eller något liknande) är ytterligare två idiotprogram som startar snart.

 

Jag tittar inte speciellt mycket på tv heller. BB går bra att ha i WMP på skrivbordet när man programmerar (=

 

 

.dune.

==============

Tempus fugit

 

[inlägget ändrat 2003-01-27 13:39:14 av dune]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv förstår jag inte poängen med program av den typen. Hur kul är det på en skala från 1 till 10 att titta på okända personer när de sover, äter, duschar, myser...? dygnet runt dessutom.

 

Håller med, men tyvärr är vi i minoritet. Hundratusentals tittare följer skiten varje vecka.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Star trek - nja... inte min smak men...

 

Vad som är värre än att visa "gamla men ännu ej tidigare visade avsnitt":

 

Något som TV3 och Kanal5 är experter på är att blanda "nya" avsnitt och "gamla repriser" på olika starttider och ibland så börjar repriserna om från början igen... T.ex. Frasier, Vänner, Cityakuten, Seinfeld mfl. (så fick båda kanalerna en känga) i ooh för sig gillar jag serierna men det är lite förvirrande iblad att se gamla avsnitt när man kollat på nya avsnitt. Jag är ingen som alltid sitter bänkad vid tvn samma tider utan kollar lite då jag har tid över.

 

[Esc]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...