Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp mig skapa form till en kärlekssite!!


Xtreme

Rekommendera Poster

Står rätt still i huvudet och det finns inte mycket insperation (som är bra) att hämta på nätet i detta ämne tycker jag.

 

Skulle någon vilja hjälpa mig skapa form till en kärlekssite, mer säger jag inte eftersom det är tänkt att innehållet ska vara rätt brett.

Bara jag har något snyggt att utgå från som är lätt att bygga vidare på och inte bara består av massa plottia hjärtan!

 

Ni får gärna lägga in (el lägga upp en länk) en skiss, så är det lättare att förstå mer exakt hur ni menar.

 

Tackar så mycket på förhand!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, berätta mer. Du vill ha hjälp med en form till en site. Vad innbär det? Pengar? Copy osv.

 

Du kan maila till thomas@britny.nu

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber ingen GÖRA en hemsida, bara komma med idéer. Jag kan redan göra hemsidor men har ändå tomt på ideér till denna site. Där med har jag bara äran att erbjuda. Skissen kan vara gjord i Photoshop eller vad som helst!!!

 

Tack igen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en liten skiss:

http://www.snabel-a.net/skiss.jpg

 

Tänkte att utsidan är någon blodröd färg, och insidan lite ljusare. en meny som följer utsidan av hjärtat och själva inehållet på insidan med allt som skall vara där.

 

Tjaffset runt omkring skall föreställa webbläsaren, är inte så duktig på att göra sådanan där fyrasekundersskisser..

 

Är kanske en design som är svår att jobba med men i mitt huvud ser det bra ut.

 

Lycka till och ha ett bra liv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...