Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kreditkort?


Glenn Larsson

Rekommendera Poster

Glenn Larsson

Hej.

 

Nån som har några tips om kreditkort? Allt jag vill är att köpa grejer ifrån t.ex UK. Behöver ingen kredit.

 

Mvh

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa funkar väl överallt, och de flesta banker har bankkort med visaanslutning.

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa fungerar bra, störst i Europa tror jag, men även bra i resten av världen. Har själv Nordea Bankkort Visa utan kredit.

 

Kostar några hundra per år tror jag.

 

3l33t - lönen har kommit :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlos Cadalso

Föreningssparbanken har en fifflig tjänst med Visa kort. Du behöver ej lämna ditt riktiga kortnummer utan varje gång du utnytjar kortet för betalning via internet så skapas ett s.k e-nummer som du sedan anger vid betalning. På så sätt minskas risken för bedrägeri

http://www.foreningssparbanken.se/cgi-bin/kortweb.cgi?frameset=10546

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Låter jätte bra, synd bara att FSB tar 30 år på sig att serva kunder jämfört med handels som man får service direkt. Å andra sidan kanske man bara behöver gå in och prata med dem 1 gång och aldrig igen?

 

Mvh

G

 

(Ja, alla gånger jag varit där inne så har de tagit jätte lång tid på sig, typ 80 kunder 2 öppna kassor)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror juh på vilket kontor man besöker och vilken tid... har suttit två timmar på handelsbanken en lunch pga någon skum löneöverföring jag skulle bekräfta - var det dummast jag någonsin gjort.. .föredrar jag FSB där man blir indragen i kontorslandskapet och behandlad som en gäst å får slå sig ner hos servicepersonens ifråga egna skrivbord istället för att stå utanför en kassa ;)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja deras öppettider är ju inget att jubla över direkt heller. Men som sagt, det är inte ofta man behöver gå till ett kontor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...