Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Transcender


MattiaZ

Rekommendera Poster

Hej på dej tomte.

Själv tycker jag att om man inte har något svar så kan man lika gärna skita i att svara, vilket du med andra ord borde fullständigt gett fán i.

 

Förövrigt har jag jobbat med Exhange 2000 över ett år med X antal installationer. Skall även gå 5-dagars utbildningen snart för att lära mej liiite till.

Om det nu gör dej så jävla mycket att någon vill vara X-tra säker på att klara certifieringen så kan du inte ha mycket att oroa dej för här i livet. Orkar fan inte skriva mer ja blir bara mer å mer irriterad buuuuuu!!!

 

 

----> 99% rätt är 100% fel <----

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men som du säkert vet så är transcenders ofta väldigt lika det "riktiga" testet.. Detta gäller även för exchange som du frågar efter. Så svaret på din fråga om det är bra, är väl jaa det är det om du letar efter nåt som är likt det riktiga testet.

 

Jag håller själv kurser i exchange på certnivå och anser att det är inte så mycket "sport" att använda sig av transcenders. Bla för att de är så lika det riktiga testet. Faran många gånger är att man inte tänker själv utan bara "läser innantill"..

 

Hoppas det var lite mer matnyttigt svar än mitt tidigare :-)

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japps, det var ett mycket trevligare svar. Förstår hur du menar och håller med, men själv ser jag det bara som ett kompliment till andra studier och praktiska erfarenheter. Ser det inte som en genväg m.a.o.

Har inte sett Transcender på tre år eller nått liknande så frågan var kanske mer om det fortfarande "håller stilen"...

 

Oj, nu var visst jag också lite trevigare i tonen :-)

 

Mattiaz

 

 

 

----> 99% rätt är 100% fel <----

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag tycker att Trancender är ett bra genrep innan ett ev test.

 

Med det menar jag att det kan vara behövligt att få in känslan hur frågorna kommer att ställas och vilken nivå. För även om man läser alla tänkliga böcker på ämnet så kan dock en fråga vara svår att "fatta". Så därav Ja, trancender är ett hyffsat komliment.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De håller definitivt stilen som de hade för några år sedan, och som man kan förvänta sig så har de faktiskt höjt ribban ett par snäpp oxå, så det finns inget att klaga på i deet avseendet!

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanon!

Då kommer jag att leta upp ett sådant...

Kanske skall leta på transcender.com ??

*f*

 

 

 

 

----> 99% rätt är 100% fel <----

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...