Marcus hultin Posted December 30, 1999 Share Posted December 30, 1999 jag har installerat win2000 Rc2 på min dator och det funkade jätte bra! men när jag skulle koppla upp mig mot internet så blev det problem.Det går att koppla upp sig men när man är uppkoplad så skickar bara modemet en massa data utan att ta imot någonting så då går det ju inte att surfa. vore tacksam om någon visste hur man skulle göra för att lösa detta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Zetterström Posted January 8, 2000 Share Posted January 8, 2000 Kan det vara ett DNS problem? Har du angett en DNS adress? /Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus hultin Posted January 8, 2000 Author Share Posted January 8, 2000 Jag prövade med att ange en DNS adress men det vill ändå inte funka har du något annan ide om vad det kan vara för nåt problem? /Marcus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Tenggren Posted January 9, 2000 Share Posted January 9, 2000 Vad har du för internetleverantör ? -Per Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus hultin Posted January 16, 2000 Author Share Posted January 16, 2000 jag använder Telia som internet leverantör Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.