Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Oooops

Lena Marie

Recommended Posts

Det är märkligt hur ofta man får ett ooops när man klickar runt på eforum eller när man ska skapa ett inlägg. Jobbigt när man glömmer att säkerhetskopiera sitt inlägg innan det skickas och man har skrivit, redigerat m.m. Det händer så ofta att jag börjar undra. Vet att detta har varit i trådar förut men det har ju inte blivit bättre. Kan ingen ansvarig åtgärda detta!!!

------

Lena Marie

Döm ingen förrän du gått en mil i hans mockasiner

(Indianskt ordspråk)

Jobbigt när man glömmer att säkerhetskopiera sitt inlägg innan det skickas och man har skrivit, redigerat m.m. Det händer så ofta att jag börjar undra.

Räcker det inte med att trycka "Bakåt" för att få tillbaka det? (eller "backspace")

Brukar vara så att de startar om en maskin så funkar det ett tag.. de borde se över det ordentligt ;P

Ciao,

Anders

Vad är egentligen problemet i grunden? Väldigt störigt är det iallfall:(

//Robert

Det är inte lätt när det är svårt:)

Nej, bakåt funkar inte. Jag skrev ett långt inlägg på forumet "bildskärmar för en stund sedan och fick i vanlig ordning ett "oooops", tryckte "bakåt" men då fick jag bara upp en tom ruta för att skriva nyt inlägg :(

------

Lena Marie

(Indianskt ordspråk)

Oooops!

Något blev fel vid åtkomsten till våra servrar.

Vad göra nu?

- Om du klickade på en länk inom IDGs webbplats och fick upp det här meddelandet, uppskattar vi om du felanmäler länken. Skriv till www@idg.se så rättar vi till den. Glöm inte att ange vilken länk du försökte följa och från vilken sida.

- Du kommer automatiskt att tas till IDG.se inom 30 sekunder eller om du klickar här.

Detta är mer regel än undantag nu. Snälla moderator: gör något

------

Lena Marie

(Indianskt ordspråk)

Jag kommenterade problemet en gång för ett bra tag sedan, tyvärr fick jag reda på att jag var ett störande moment just då när jag kritiserade koden till eforum, men det är säkert någon form av belastningsproblem...

vad jag skrev finns att läsa här för den intresserade, nu var det ett tag sen och det var mkt roligare på datorkrig på den tiden, därav mitt hetsiga humör:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=173099#173099

jag vet faktiskt inte hur hög belastningen är på eforum, någon som har koll på sånt?

[inlägget ändrat 2003-01-20 04:18:52 av Divine Light]

Ja, nog ooopsar det ofta, senast för ca en kvart sedan.

Och det påpekas titt som tätt utan att det verkar bekymra IDG nämnvärt.

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=383217

mm..långa inlägg blir problem, har försökt skicka iväg ett relativt långt inlägg 7-10 gånger. Men sen om jag skriver en rad bara så funkar det hur bra som helst. Försöker IDG säga oss nånting? ;)

Erik Junesjö
mm..långa inlägg blir problem, har försökt skicka iväg ett relativt långt inlägg 7-10 gånger. Men sen om jag skriver en rad bara så funkar det hur bra som helst. Försöker IDG säga oss nånting?

Jag har tittat på detta problem men ej kunnat återskapa felet. Kan du skicka mig den text du inte lyckas lägga in.

Skicka den till erik@idg.se

\\Erik

Det är inte bara långa inlägg som drabbas, även kortare. Har även hänt när jag klickat till annat forum, eller "bakåtknappen".

------

Lena Marie

(Indianskt ordspråk)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...