Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mac eller Pc


Gäst

Rekommendera Poster

Hej!

 

Är det här vi krigar? Kuuuul!

 

Ni som sitter med en Mac där hemma har troligtvis dålig självkänsla på grund av felköp. Därför alla dessa inlägg typ: "Mac är bäst!" och "Pc är skit".*asg*! Men ni ska inte vara ledsna *ler*, det finns en Pc till er också...

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va besviken jag blir! Är det ingen som kan skriva ett giftigt inlägg till Pc-ägares nackdel? Jag vill ju bråka! *shv*

 

Bosse

Ps: *shv* = Skrattar Hej Vilt.

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara kört Mac sen början av 90-talet och jag tycker rejält synd om alla PC-fånar. Mac:en har ju överlägsen prestanda och användarvänlighet på precis alla plan.

Att jämföra OS X med Windows är ju bara löjligt. Finns inget som slår OS X.

Detta har bevisats gång på gång i massa oberoende tester.

 

PC suger.

 

\\anP

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Enligt en nyligen gjord undersökning www.aldrig-en-mac.se visar det sig att anledningen till att det finns så många unga kriminella element i samhället beror på deras föräldrar. De är så inkompetenta så att de köper Mac datorer till sina barn.

 

Ungdomarna blir så frustrerade över sin Mac så det måste få ut sina aggressioner någonstans...

 

De går då på stan och lever rövare, snor bilar, slår ihjäl gamla människor, knarkar och håller på. **asg**

 

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anp:

Jag har bara kört Mac sen början av 90-talet och jag tycker rejält synd om alla PC-fånar. Mac:en har ju överlägsen prestanda och användarvänlighet på precis alla plan.

Att jämföra OS X med Windows är ju bara löjligt. Finns inget som slår OS X.

Detta har bevisats gång på gång i massa oberoende tester.

 

I användarinfot för Anp:

Windows NT & 2000 (183st)

 

Tydligen är man väldigt intresserad av Windows iallafall...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poäng lillen_009.

"I användarinfot för Anp:

Windows NT & 2000 (183st)"

------

Lena Marie

Döm ingen förrän du gått en mil i hans mockasiner

(Indianskt ordspråk)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En rolig tråd det här :)

 

Men jag måste säga att du har varit en förespråkare i det dolda om du gillar OS X Anp, du har inte varit så het på gröten direkt :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte riktigt vad ni talar om, mina vänner.

För min egen del har jag en fullständigt klar uppfattning om vad PC och Windows duger till, och det är inte mycket annat än en ful fotpall.

 

\\anP

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte ens till fotball är den särskilt bra - macens härliga plastmaterial är mycket skonsammare mot fotsulorna.

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steve Jobs är datorvärldens motsvarighet till Billy Graham, hans keynotes är väckelsemöten. Det är alldeles uppenbart att det är samma typ av svaga lätt förvirrade individer, typ Ellen Feiss(just look at her !) som båda dessa herrar kommit på att pungslå.

 

Uppenbarligen en lysande affärsidé.

 

Precis som i fallet Billy Graham står vi andra vid sidan om och bara gapar, för vilken sund människa skulle någonsin investera i en Mac ?

 

Weyland har som synes kommit på det bästa användningsområdet; spark med liten Mac :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEn om nu Mac vore så bra - varför är det inte fler företag och privatpersoner som använder den. Ni kan inte skydda er med att alla andra har PC, utan det måste visa att en PC är lite smidigare att använda. Siter för tillfället på en ny PC och en två år gammal Mac och Macen är inte bra - och har för den delen aldrig varit det heller.

 

Alla säger att Nac är såååååååååå bra, men ni säger aldrig vad det är som är såååå bra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja att mac ÄR bättre behöver INTE motiveras..

Det är en sanning som inte finns några hållbara invändningar emot..

Pc användara är en hög med nötter som inte fattat vad en MAC är.... för då skulle de byta...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja att mac ÄR bättre behöver INTE motiveras..

Det är en sanning som inte finns några hållbara invändningar emot..

Pc användara är en hög med nötter som inte fattat vad en MAC är.... för då skulle de byta...

 

Hahaha

Det brukar sluta med såna här konstruktiva inlägg, "Mac/PC är bäst, och jag behöver inte motivera varför, för det fattar väl vem som helst."

 

Jösses...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst PLEASE_DELETE_ME

Gud vilket idiotiskt inlägg!

Ursäkta min ärlighet, men herregud!

 

Det är tämligen uppenbart att du inte kan ge några konkreta exempel men ändå vill du in o leka?

 

Lustigt.

 

-=(Dionne)=-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I det här forumet leker vi inte, vi slåss.

Och att Macen är överlägsen behöver inte bevisas fler gånger än det redan gjorts.

Spel, bildredigering, ordbehandling, you name it, PC suger, Mac regerar.

 

\\anP

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mac bäst på Spel??? Buahahahah!!! ...ojojoj, något så bizzart påstående hade jag inte kommit på själv.

 

/VMS7, som blir glad av absurd humor

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Keeee men va f....n.. klart mac E Bäst...

(Kör iof pc själv men va f... e de krig så e de)

 

Det var inte mycket text, men det tog mig två minuter att förstå.

 

Skrev du den på en Mac, eller? ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har missupfattat allt... MSX-datorn SVI 728 är helt klart bäst. Närmaste konkurrent är OSBORNE 1.

 

/Stefan - som vet bäst och har rätt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Det senaste och enligt en enig poliskår säkraste sättet att hitta en sinnesrubbad psykopat med taskig barndom och blöjångest är att kolla om vederbörandes dator är av typen Mac.

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

[inlägget ändrat 2003-01-22 21:16:09 av Bosse-i-skogen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Einar Zettergren

"Never ask a person what computer they drive. If it's a Mac, they'll tell you. If not, why embarrass them."

 

Citat från Tom Clancy

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...