Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Poäng


Gäst

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag undrar om Maratonmannen lägger ner extra mycket energi på att svara på inlägg nu för att få poäng. Han är bara 19 poäng efter Weyland. Eller de tävlar kanske inte?

 

Dessa två måste bo vid datorn med tanke på alla inlägg och poäng de har...

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skillnaden är 16 poäng.

 

Jag tror inte att de "tävlar".

 

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

-Den vise vill veta, den dåraktige tala-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om Maratonmannen lägger ner extra mycket energi på att svara på inlägg nu för att få poäng.

Äh, han är alltid sån ;)

 

Det är jag som bor vid datorn och tävlar med Mr W

 

/TN

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksamt, dessutom så tror jag inte att de skulle skriva ett inlägg om de inte hade något att säga.

 

Dessutom är inte fler inlägg någon garanti för att få fler poäng, om ens någon ). Weyland har och Maratonmannen har 386 resp. 359 poäng efter 9308 resp. 4058 inlägg. Ska man utgå ifrån att det är en "poängjakt" så har Maratonmannen redan vunnit den för han är ju i så fall "dubbelt så bra".

 

Näe, tror inte att de "tävlar"...

 

Frestelser är ett annat ord för valmöjligheter.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag undrar om Maratonmannen lägger ner extra mycket energi på att svara på inlägg nu för att få poäng. Han är bara 19 poäng efter Weyland. Eller de tävlar kanske inte?"

Bosse-i-skogen,

 

Det är ingen tävling.

Och denna vecka har jag tillbringat mycket tid på Eforum, eftersom jag är sjukskriven på grund av förkylning. Och inte orkat så mycket annat.

 

Jag svarar på de inlägg jag kan svara (om ingen annan hinner före) och det är i ett begränsat antal forum jag kan ge svar.

Och jag utgår från att frågeställare är tacksamma för snabba svar. Det är jag själv.

 

Antal poäng är ingen objektiv mätare på någons kunskap eller så. Skulle det vara det, skulle Weyland vara långt, långt före.

Utdelning av poäng är väldigt subjektivt. Ibland får man poäng för ett bra svar, ibland inte. Andra gånger får man poäng bara för att man svarat i en tråd utan att man fattar någonting.

Har man gett ett hjälpande svar, visst känns det bra med uppskattning i form av ett Tack! eller poäng, eller båda.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev mitt inlägg med glimten i ögat! Svårt ibland att visa sitt känsloläge genom skrift. Kanske jag skulle inkluderat :) eller *asg*.

 

Hade jag haft bredband så hade ni sett Bosse-i-skogen stigit i listorna... *asg*.

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska bli skönt att slippa ligga överst, här har du en plupp på vägen :)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...