Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

filer


Iap

Rekommendera Poster

Undrar hur man gör rippade filer "normala" så man kan spela upp de i mediaplayer. Undra även över AVI filer. Kan man även omvandla de till, mpg så man kan spela de i mediaplayer. Vore kul om någon kan hjälpa mig med detta. Är inte så haj på omvandling av filer. Men det ska jag nog se till att jag blir.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undra även över AVI filer. Kan man även omvandla de till, mpg så man kan spela de i mediaplayer

AVI-filer går normalt spela i Mediaplayer... Förutsatt att du menar Windows Media Player

 

Undrar hur man gör rippade filer "normala"

Vad menar du då?

 

/Stefan

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rippade filer är inte de ihoppackade eller komprimerade filer. Jag har laddat ner en ripp fil men den går inte att spela i media playern. Har XP

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En dum fråga till. Om jag laddar ner codecn filer aka jag då lägga dem i en egen mapp eller i media pplayern eller sköter den sin placering själv? Har just nu bara orginal mediaplayern, och uppdatatingar vi den och windows update. Glad över att få så många tipps och råd. Tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bobby_digital

Själv har jag dessa decodecsen installerade:

divx5.02 (ej pro versionen)finns att hämta på www.divx.com. Nimo light pack samt XviD codecsen ifrån kobei eller vad den nu heter. Samtliga finns att hämta ifrån www.divx-digest.com. Lycka till!

Kör dock ej mediaplayern utan BSPlayer som även klarar subs.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...