Putte Posted December 27, 1999 Share Posted December 27, 1999 Hej finns det nåt sätt att byta enhetsbokstav på en/flera partition/er utan att behöva blanda in program så som 'Partition Magic'. Annars, kan man tala om för Windows98 att den ska byta bokstäver ? I Windows2000 finns det ett inbyggt program som fixar detta, alltså, bara stuvar om i själva Windows. Hälsningar Patrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
D3VaST8d Posted December 27, 1999 Share Posted December 27, 1999 i win98: kontrollpanelen/system/enhetshanteraren/CD-ROM/ välj egenskaper/inställningar och ändra bokstavsbetäckning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Putte Posted December 27, 1999 Author Share Posted December 27, 1999 Tack, men detta kände jag till. Nu var det ju inte CD'n jag vill ändra utan hårddiskpartitioner. Dom kommer man inte åt på detta sättet. Mvh Putte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Karlsson Posted December 29, 1999 Share Posted December 29, 1999 Du kan mappa foldrar till olika enhetsbeteckn. vet jag, men då kan nog inte få tillbaks c: (den behöver hårddisken) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.