FlashX Posted December 19, 1999 Share Posted December 19, 1999 Eftersom det här är ett Flash-forum så antar jag att Mikey1 snarare menade något likt detta: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=60101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikey Posted December 27, 1999 Share Posted December 27, 1999 Hur ska jag göra om jag vill skapa ett formulär med funktioner som man kunde använda på HTML-sidor? Man ska fylla i namn, ålder, vad man tyckte om sidan o.s.v. Samt att jag vill använda en mailtjänst eller på något annat sätt så att det kommer som ett mail till mig! /Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas Söderlund Posted December 27, 1999 Share Posted December 27, 1999 <html> <head> <title>Mailformulär</title> </head> <body bgcolor="#CC6600"> <center> <FORM action=mailto:DIN E-MAIL ADRESS encType=text/plain method=post> <TABLE> <TBODY> <TR> <TD>Du heter:</TD> <TD><INPUT maxLength=30 name=Namn size=25></TD></TR> <TR> <TD>Ditt efternamn:</TD> <TD><INPUT maxLength=40 name=Efternamn size=25></TD></TR> <TR> <TD>E-Mail:</TD> <TD><INPUT maxLength=50 name=E-mail size=25></TD></TR> <TR> <TD>Hemsida (url):</TD> <TD><INPUT maxLength=50 name=url size=25 value=http://></TD></TR> <TR> <TD colSpan=2>Kommentarer:<BR><TEXTAREA cols=35 name=Kommentar rows=10></TEXTAREA></TD></TR></TBODY></TABLE><INPUT type=submit value=Sänd> <INPUT type=reset value=Radera> <input type="button" Value="Stäng" onclick="self.close()"> </FORM> </center> </body> </html> Kanske något sånt här du menar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.