Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad tycker ni?


Ahmedo

Rekommendera Poster

Nu kanske du bara är intresserad av själva designen? Då är den bra, lättnavigerat och överskådligt.

 

Kanske är det min Phoenix? men till vänster, dr man ska registrera sig så står det &nbspAnvändarnamn och &nbspLösenord:

 

Men som sagt det kanske är i min webläsare bara.

 

Men en sak som gärna tar bort positiva effekter av webdesign är innehållet, eller brist på sådant. T.ex. om man klickar på Läs mer här så väntar man ju sig att man ska få veta mer om filmen, än vad som står i den första beskrivningen. Att "lura" någon att klicka vidare för att få reda på vilka skådespelare som medverkar (som lika gärna kunde stå på förstasidan) känns lite fattigt och meningslöst och bidrar inte till fortsatt utforskning av siten, oavsett hur designen är.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, joo de syns bara i din webbläsare!!

 

den där med läs mer här ska jag fixa, problemet är att jag kommer och lägga bilder på de där filmerna men de har inte kommit än!!

De har inget med att (lura) och göra, de ligger där bara för att man ska se bilderna eller se Trailern till filmen

 

 

mvh

http://www.ahmedo.co.uk

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med sär skrivningar tog ju 3|33t upp. Den mest iögonfallande är att man först av allt ser Din film sida på nätet. Inget mellanslag mellan film och sida. Ser inte så bra ut att mötas av det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, den var inte klar..dåså.

 

Surfade runt lite på siten, det går lite trögt just nu så jag orkar inte vänta på allt. Men en intressant site, lite personliga recencioner om filmerna skulle vara bra, eller är det tänkt att det ska göras i forumet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker loggan var bra men skriv "Din filmsida på nätet" istället för "Din film sida på nätet". Designen är jättfin. Kommer att bli bra det där :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har väl inte kastat bort den? Det räckte ju med att "stava" rätt. Alltså ta bort ett mellanslag.

Lycka till

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

&nbsp före Användarnamn och Lösenord syns även i min webbläsare (Netscape 7). Prova med ett semikolon efter så borde det försvinna, alltså " " istället för "&nbsp".

 

Hittade ett stavfel i inloggningsrutan: Regristrera dig

Bara en detalj iofs men det ser bättre ut om stavningen är korrekt.

 

Sen en sak om menyn: Jag tycker det skulle vara snyggare om länkarna inte låg ända ut mot kanten.

 

För övrigt, en snygg sida!

 

 

~ Stefan ~

 

”Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon.”

 

[inlägget ändrat 2003-01-06 21:19:38 av Stefan K]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det ska vara lite luft ovanför "Swe Film"-loggan.

Som det är nu så känns det som man vill skrolla upp lite mer hela tiden fast man är längst upp...

Sen är väl Filmbiblioteket ett ord...

Om man klickar på FAQ så får man den gammla(???) loggan. En annan iaf...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det ska vara lite luft ovanför "Swe Film"-loggan.

Som det är nu så känns det som man vill skrolla upp lite mer hela tiden fast man är längst upp...

 

Tänkte precis skriva det

 

Är i och för sig lite jobbigt å fixa (blir kanske inte så snyggt med "S"et i loggan - fasst jag vet inte).

 

Annars tycker jag att det ser finfint ut!

 

Tjoff

 

[inlägget ändrat 2003-01-07 03:01:31 av tjoff]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson
joo men den kommer o se ful ut!!

 

Vill du ha synpunkter eller ej?

 

Såsom loggan är nu, ser den inte bra ut. Den sitter klistrad i ovansidan av fönstret.

 

Låt den vara som den är i design, men lämna 7 pixels space ovanför den.

 

Sen får du ta och lära dig både stavning, meningsbyggnad och att sluta med särskrivningarna!!

 

 

 

[inlägget ändrat 2003-01-07 08:57:45 av Mr Andersson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahmedo

Om du först skriver dina texter i Word och kör stavnings och grammatik (F7), innan du publicerar dem, så får du lite hjälp på vägen.

MV/Lena Marie

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Småtrevlig sida, men stavningen som sagt var.. Sen undrar jag varför du blandar svenska och engelska i toppmenyn är det ngt fel på Hem, Profil och Registera/bli medlem? ;-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar på din sida med en 15 tums skärm och IExplorer 5.5

 

Du måste flytta ner Loggan (SWE Film) så underkanten kommer i samma höjd som bannern ligger, nu är det avhugget upptill, ser inte bra ut.Bannern högst på höger sida syns för övrigt inte för tillfället.

 

Men annars ser det bra ut för tilfället, ser lite tomt ut på några ställen,en hel del vita stora fält, men antar att det kommer mera...

 

 

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

[inlägget ändrat 2003-01-07 15:02:42 av //gästen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...