Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Design - igen


highanddry

Rekommendera Poster

En stark önskan och ett hett tips.

Till alla er som älskar snygga webbsidor. Hjälp till att få igång aktiviteten på www.passiveminds.com genom att ge ratings till webbsidor ni tycker är bra, snygga, fula eller coola. Nominera snygga siter (varför inte din egen), och inspireras av det andra gör på nätet. Vi vill MER än gärna ha feedback på siten (bra, dåligt, vad saknar ni etc) All form av kritik är välkommen. SNälla hjälp oss göra siten ännu bättre! Umm just det, som ett tack på förhand, har ni inte redan sett den är den väl värd ett besök: www.designchapel.com

MVH// H&D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra idé!

Jag har saknat något dylikt sedan snyggt.com försvann. Visst, det finns andra men er site är ju ganska ren i förhållande =). Några dåliga saker dock, jag saknar ett forum på siten, skulle vara kul att kunna skriva kommentarer på siterna som finns på listan - eller?

/tjadå, AmIGa

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar!

Vi arbetar just nu på ett/flera forum. Lösningen kommer att bli ett forum för varje specifik site. Vi kommer även att skapa ett generellt forum i vilket man kan föra mer övergripande diskusioner. För övrigt, kanske en klickbar länk är bra =)

http://www.passiveminds.com

Fler kommentarer önskas, här eller per mail.

Mvh // H&D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja kunna sortera efter "typ"...

Som exempel, jag hatar flash-sidor alltså skulle jag vilja kunna sortera bort alla som är gjorda i flash.

 

I övrigt så har du en bra och tydlig design. Möjligtvis skulle lite mer bilder eller färger liva upp den lite till, som det är nu fattas något...

 

Har du funderat på att försöka hitta en egen liten inriktning? Det finns 100-tals sidor på nätet som har exakt samma sak som du, vad är det som gör att besökarna skall komma tillbaka till just din sida? Kanske du skulle kunna rikta in dig mot svenska sidor och designers exempelvis?

 

Nåväl, jag kommer nog att återkomma någon gång i alla fall :-) +bokmärke

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

Det är lysande med personer som tar sig tid och ger tips =). Mycket bra synpunkter för övrigt, skall starkt tänka över konceptet med olika typer. Angående designen så strävar vi efter att vara så enkla som möjligt, men visst det blir en smula tråkigt kanske.Anyway, thank's för tipsen!

Mvh //

H&D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...