Just nu i M3-nätverket
Jump to content

T300

mejgus

Recommended Posts

hallå

jag undrar lite om T300an

1.nån som vet om det finns något program för att göra egna .mpn spel till telefonen

2.finns det nån sida med .mpn filer för nerladdning? ej mophun, ogiltigt certifikat om man int payar, fast jag har bara testat demospelen

3.sen vad för kabel mellan dator o telefonen är lämplig för att använda med christersson.org ´s SendFile program? hur mycket kostar sån och var?

tack o hoj.

Jag kan bara svara på din 3:e punkt. Sony Ericsson har två kablar för att koppla ihop telefon med PC. DRS-11 för anslutning till seriell-porten. Kostar omkring 375 kronor. DCU-10 för anslutning till en USB-port = högre överföringshastighet. Kostar omkring 500 kronor. Båda kablarna finns t.ex. hos IT-service:

http://www.itservice.se

De går säkert hitta billigare. Och ännu billigare för ej original. Bl.a. Clas Ohlson har.

• 4 weeks later...

1. Du kan ladda hem utvecklings-kit från www.mophun.com (klicka in dig på developer). Du måste dock ha något vettigt att komma med för att ens kunna köra spelet/programmet i din _egen_ telefon. Mophun-gänget måste veta att du är seriös innan de ger dig programmet som signerar mpn-filen för din telefon.

2. www.handheldfun.com ska gälla snart (de är sena dock)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...