Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

webhotel


AceOne

Rekommendera Poster

B-one låter lite väl bra för att vara sant, så är väl något skumt. Antingen usel support mm eller att de chockhöjer priserna om något år.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrade det samma så jag skrev ett brev och frågade. Svaret kom inom ett dygn.

 

Efter vad jag har kollat så tycker jag inte det verkar väldigt märkligt. De verkar bygga på linux-servrar med stora hårddiskar. Eftersom utrymme nästan är gratis så spelar det ingen roll om de erbjuder 25 eller 100MB. De är ett nystartat företag och självklart krävs det att de har många kunder rätt fort för att det ska löna sig. Själv skulle jag inte lita på backup m.m. utan bara ha sidan för en personlig statisk sida a la Passagens fast gratis. Till det kommer så klart att man måste registrera sig en adress m.m. så kostanden blir lite mera än 45 kr i månaden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kristianstad

Citat från webForum:

En genomsnittsanvändare hos B-one förbrukar i dag ca. 0,1 GB trafik per. månad. Om man överskrider detta mycket kommer vi att kolla hur sidan belastar våran server och hur detta påverkar våra andra kunder.

:-)

 

Tråden flyttas från Webbdesign!

 

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

 

[inlägget ändrat 2003-01-04 19:35:24 av Kristianstad]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...