Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Visitkort, vart ska jag trycka dessa?


Jakob Nanneson

Rekommendera Poster

Jakob Nanneson

Vart bör jag trycka mina visitkort?

 

Jag är ute efter ett bra pris, tryck på båda sidorna, färg på den ena s/v på andra, lämna orginal i pdf.

 

Jag förmodar att ni har lite fina tips på vart jag bör gå. Det är ju dumt att ta första möjliga!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beroende på om du vill använda dig av fyrfärgs-tryck eller dekorfärg så blir det alltid olika dyrt. Alternativet med digitalkopiering finns ju också - beroende på hur stort omfånget är. Utnyttja möjligheten att begära offert. I Stockholmstrakten så finns ju en hel del att välja mellan. Vill du få ett snabbt och bra jobb så är det ju arkitektkopia som gäller men då får du ju betala därefter. Annars kan jag rekommendera såväl Katarinatryck, Elanders som Allduplo.

 

Beroende på vad det är för färgsida så kan det bli billigare att lämna orginalfiler istället för PDFer då de tenderar till att strula till det vid separation.

 

Lycka till!

 

 

*fluff*

============================

”The future is already here,

it’s just unevenly distributed”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jakob Nanneson

Jo. EPS eller liknande då menar du? Självklart, tänkte inte så långt...eh. För mig låter det dock ungefär samma.

 

Jag har inte jättekoll på allt du pratar om med andra ord. Kanske är det bättre att visa vad jag vill ha och sedan få förslag från er? Och då också kunna få offerter.

 

Min lilla plan går enligt följande:

 

Sid 1:

- Färg "egen brun" (+vit -inget tryck)

- Logga "Skivstället" (från sajten)

- Slogan "Begagnade skivor på nätet"

- Webbadress (www.skivstället.nu)

 

Sid 2:

- Förklaring av vad det är för någon sajt. "Förmedling mellan köpare säljare babbel..."

- Öppen webbadress för att skriva till sin privata "ändelse". /users?id=2

 

Vad tror ni?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berndt Häggbom

Ett smidigt, billigt och bra alternativ är sk Print on demand. Det är också mycket billigt att efterbeställa. Funkar fint med PDF.

Kolla på info@sodsatt.se

 

MVH

/Berndt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...