Just nu i M3-nätverket
Jump to content

"Meddela mig via e-post"

fhe

Recommended Posts

Jag fick det t.ex inte när du svarade på mitt inlägg, trots att jag bevakar tråden och har en väligt giltig mailadress.

Nåja.

Kommer den övriga mailen fram i tid, eller är det bara härifrån som det dröjer (alt. inte kommer alls)

Hade jag inte fått ett tusental övriga mail om dagen (i huvudsak listor och spam) hade jag nog inte skickat frågan hit utan till nån annan :-)

Anyway, när jullovet är över borde det vara en kakbit att felsöka för Erik, det borde räcka att skriva en kommentar här och se vad som händer.

Annan mail från IDG går fram på adressen ifråga så det borde inte vara inkompatibilitet mellan MTA:erna som är inblandade.

Jag har t.o.m låtit spamassassin spara all spam i egen folder för att vara säker på att den inte tar dem som spam.

Min gissning är att de inte går iväg alls, kanske för att jag har för många aktiva bevakningar (169) eller nåt.

• 3 weeks later...

Någon skrev just:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=389447#389997

Märker att IDGs funktion: "skicka email då nån svarar på mitt meddelande" inte riktigt verkar funka. Var in nu på en slump och såg du hade svarat

Jag har inte märkt att den inte skulle funka (in fact, jag får ohemula mängder bevakningsmail just nu :-), men det kanske är nåt skräp kvar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...