Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Conseal Firewall


Hammaz

Rekommendera Poster

Jah har i åratal kört med Conseal Firewall på Win2000, men efter lite ekonomiska förhinder var jag tvungen att sälja min router, och därför så måste jag ha en bra brandvägg och eftersom jag nu har uppgraderat eller nergraderat till Win2000 (beror på hur man ser på det rent säkerhetsmässigt) så måste man ju ha en brandvägg som är säker... är det någon som vet om Conseal Firewall finns för XP? när jag testade förra gången så vägrade den att bli installerad, och när jag lurade systemet med att simulera så ville den inte starta upp ändå... så den vill inte vara med och leka med XP...

 

ALternativet är ju att köra med 2000 och Conseal... men då kommer ett annat "problem" nämligen att det finns ett program sdom heter "visningsprogram för bilder och fax" och jag har inte hittat någon fil som jag kan kopiera över till 2000 och på så sätt installera den på burken.

 

Enligt en polare så är det rundll.exe som är den aktiva processen för funktionen, och när jag söker så får jag fram ett par filer (sök på vie*.* i XP).

 

Någon som vet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...