Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera ett FPS i klass med S.O.F II


Bengt Lundström

Rekommendera Poster

Bengt Lundström

Kan någon rekommendera ett mycket häftigt spel. Så vore jag glad:) har spelat S.O.F och S.O.F II Max Payne, Red Faction, Medal of Honor m.m.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Battlefield 1942 förstås, med en fet lina, dator och många dagars konstant spelande med minst 25 motiverade med- och motspelare ;)

 

Cant beat the teamfeel...

 

.wey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är dessutom ett utmärkt barnspel för hemmanätverket. Mina ungar (6&8) har hur kul som helst med det, det finns ju hur mycket som helst att leka med. Dom gillar t.ex. att hoppa fallskärm, jag hade ingen aning om att man alltid har fallskärmen på sig men dom hoppar från broar och kyrktorn eller liftar på vingen till brorsans plan...

Dom kommer på en hel del om dom får leka fritt de små liven.

Mvk K Arne S

_______________________________________________

 

Vad fanns före datorn? Predatorn...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christian Lidström

ja, vad ska man säga, CS är ju fortfarande det ultimata!

om du inte provat det så gör det!

inget av dagens spel slår det varken i spelkänsla, underhållning lr i antal sktiva spelare. Runt CS finns också den absolut största o bästa organisationen med tusentals klaner o turneringar, så du kommer aldrig att tröttna.

_

///// Chriller

________________________

Your Shadow In The Darkness

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CS är väl dött och begravet för ett par år sedan? Hoppades iaf jag, tröttnade på det för ett par år sedan iaf ;)

 

...FPS - First Person Shooter - syftar på perspektivet man spelar i (first person view) och vad spelet går ut på (shooter)

 

.wey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, ok.

Ghost Recon har jag fastnat för. Fast det är väl det enda spel jag har spelat alls nästan. Förutom Worms2. Och Tomb Raider.

Och Kalaspuffexpressen såklart ;)

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
[W.B.]Ghandi

ja du wayland då vet du inte mycket om du säger att cs är dött!!

går man in på dom rediga servrarna så är det inget fuskande för sånt märker man, dom jag spelar med är ju helt anti mot fusk.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CS är som Q3, dött och begravt, bortglömt och värdelöst - endast fanatiker fortsätter att spela eländet, jag lovar ;)

 

Nej då, men det är min personliga åsikt - vad jag tycker, om du inte förstått vad det betyder ännu.

 

.wey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå...

Tråkigt att höra sådanna nedtryckande ord om mitt älskade spel CS...

Men jag lova...CS lever och frodas!!

Var så säker!!

 

PS: Om inte CS duger längre...Vad ska man då lira??? Finns det något som kan mäta sig med det???

 

/P.K.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CS lever och frodas!!

 

Har detg inte kommit ut en ny version av det.. typ idag?

 

 

---

If I learn from my mistakes, pretty soon I’ll know everything.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det!!!

 

Det har du rätt i. CS släpps ju snart (om det inte redan har släppts) i ny tappning med ny snygg grafik och massor av andra nya skojiga uppdateringar!!

 

Det är bara att Springa iväg till affären å köpa!!

 

/P.K.

 

[inlägget ändrat 2003-01-07 22:24:45 av P.K.]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre? Swift har juh redan postat det aktuella spelet... CS var det juh flera år sedan jag slutade spela (sanning) och redan då hade jag spelat det i flera år se'n b3... säger juh en del om hur länge det överlevt visserligen, men till slut tröttnar man faktiskt :)

 

.wey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...