Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Surfa på XBoxen?


NoiseKiller

Rekommendera Poster

Nån som lite kortfattat kan förklara hur man surfar på en Xbox via ADSL..? Har liksom inte handboken till hands. ;)

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Come again?

 

Jag tänkte ju racea i Rally Championship mot min PC... Ingen idé att ägna fler minuter åt den tanken eller? :/

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Är X-box nåt att ha? Jag börjar fundera på att skaffa en i januari.. 2195:- men sen måste man väl modda den oxå för att den skall bli kul.. Eller? Vad kostar sånt? Givetvis gör man allt själv.

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ok - "surfa" (aka web browsing) och "koppla upp sig mot nätverk" är juh två totalt olika saker ;p

 

...det är väl bara att koppla in boxen till ditt nätverk om pc-versionen nu av någon tuff anledning stöder spel mot xboxar på LAN? Å då har du juh tyvärr rätt i ditt första inlägg, leta rätt på handboken - sorry ;9

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker den är rätt kul utan moddning, men det kanske bara är jag som är lat ;)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å då har du juh tyvärr rätt i ditt första inlägg, leta rätt på handboken
Mmm, tänkte om någon satt inne med briljant information å bara kunde dundra ut den i forumet. ;)

 

Jag kan ju enkelt hänvisa till //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=360802 och säga att jag så snällt plockat isär boxen, lirkat å pillat lite och ibland startar den, ibland inte. Fick "lösa ut" boxen för en rejäl summa och äger nu en box, än så länge utan bruksanvisning.

http://jens.bergsbo.com/filer/DSCN2702.JPG

http://jens.bergsbo.com/filer/DSCN2706.JPG

(för den som vill se)

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

 

[inlägget ändrat 2002-12-19 19:10:19 av NoiseKiller]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men det kanske bara är jag som är lat

I så fall så är jag lika lat - brorsans omoddade box är lika kul varenda gång jag är hemma o hälsar på.

 

/Stefan - som längtar till julhelgen då han kan få testa Splinter Cell...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På din länk hittade jag bara en film med bilder från spelet... Men här finns en demo för PC:

http://www.splintercell.com/us/demo.php

 

Jag är dock skeptisk till att spelupplevelsen på min Celeron 466 med TNT2-kort slår den på brorsans Xbox... ;-)

 

/Stefan

___________________________________________________________

God Jul!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Humma, en agent för att ladda ner en fil? highly useless...å varför vill jag glo på strömmande trailers samtidigt som jag laddar ner? Försök få en modemanvändare att gå med på det ;)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...