Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Piratreklam

JANspeed

Recommended Posts

Måste man röka B0ng för att få hacka? :)

Antingen så är det fet bluff eller så blir jag orolig för dagens ungdom. I själva verket kanske han lägger ut det som jobb-ansökan..?

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

Någon som är "seriös". Själv tycker jag det är onödigt att satsa allt man har på att hacka personers och företags datorer och system, när man skulle kunna tjäna pengar och leva livet på den kunskapen legalt. Men klart "de är ju inte 1337" skulle nog författaren säga som skrivit den länken du visade. Då skulle jag hellre vilja se definitionen på 1337(leet) som denna person har fått för sig är att hacka system och skryta annonymt om det. Låter som någon sett på för många hackers filmer, skulle även tro att hans främsta idol är Kevin M, som åkte fast för just hacking.

Åter till saken, personen i fråga vill bara hävda sig genom att spamma SMS till massa abonenter. Inget svårt om man kan det.

Känns mer som ett utskick med lätt ironisk underton, en drift med dagens scripthackerkultur typ - utan göra det alltför tydligt eller tråkigt ;)

.wey

Verkar som personen mest gör detta för att antingen vara rolig, eller oxå för att han tror att andra ska gå på att han har gjort det som påstås..

En hel del av det han beskriver är ju rent nonsens, annat är sånt som kan snappas upp på nätet i olika typer av forum etc..

G

Säg inte att ni orkade läsa igenom allt dravvel..? :P för de lät ju bara som skryt alltihopa, de märkte man ju redan efter några rader.. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...