Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Counterstrike

n

Recommended Posts

Jaha nu har jag köpt mig ett halflife generation,

Men när jag nu ska installera skiten hittar jag ingen cdkey varken på fodralet eller på skivan.

caset är två st dvdfodral som sitter ihop.

Är det någon som vet vart jag hittar nyckeln?

hmm

Där har vi nog problemet.

Jag fick nämligen ingen manual!

Jag ska åka till Game affären imorgon och styra upp det hela..

Synd när man äntligen köper ett orginalspel.

Jag har H-L Generation. Jag hittar "Key Codes" på framsidan, längst ned till höger av manualen.

Där finns två styck koder. Det står dock inte vilken kod som tillhör vad.

Koden med både bokstäver och siffror, indelade i fem sektioner är den koden du ska ange när du installerar "Opposing Force".

Den andra koden med enbart siffror indelade i tre sektioner är den koden du anger när du startar H-L för första gången.

Det är ju iofs inte säkert att du enbart har ex. siffror i din kombination, men du fattar iaf principen!

->Mvh Yeppe<-

Jag har HL Generations, köpt version, och jag har testat båda key koderna. Ingen har krånglat. Så länge du inte använder Opposing Force key och inte har det installerat så tror jag inte det spelar någon roll vilken av de andra du använder. om du vill vara lat, så behöver du inte skriva in - mellan siffersektionerna, de tolkas ändå bort innan de lagras i datorns register.. ;)

Jaha idag var jag till affären och frågade vart dom gömt cdkeyn!

Det visade sig att dom glömt att ge mig manualen som även cdkey:na står skrivet.

Tack för hjälpen allihopa!

Din sopa. Du borde du märkt på en gång. Har du aldrig köpt ett spel förut eller????

A man without a plan is not a man...

AndreasEriksson

är du en av de jobbiga som bara whinar på alla servrar eller? Känns så, visa lite respekt för att någon kan göra fel ibland. Även den bästa simmaren kan drunkna.

Din sopa. Du borde du märkt på en gång. Har du aldrig köpt ett spel förut eller????

Du kanske ska tagga ner lite?

Tänk på att hålla en öppen attityd och tolerant hållning gentemot dina medbesökare, kort sagt visa samma hänsyn som du skulle vilja att andra besökare visade dig.

Ett internskämt mellan mig och Nille (n) som skrev inlägget.

Sorry :-)

A man without a plan is not a man...

Kul när missförstånd löses utan att moderatorn behöver ingripa. ;) Se nu bara till att fortsätta vara snälla och kärleksfulla mot varandra. ;)

Almir - Moderator för Spelsnack

-Läser Programmet för Informatik med Systemvetenskap på MDH, Västerås.-

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...