Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Service Pack 3 Office 2000 (Svensk)


Avicii

Rekommendera Poster

"Bara en påminnelse om buggen som gör att du får 100% cpu användning om du har epostalternativet endast e-post."

Tack Martin Karlsson!

 

Men den buggen bet lyckligtvis inte på mina system (XP, W2K, ME) trots att jag har IMO läge.

Skulle nog haft problem att lösa en 100%-ig CPU-användning.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Då SP-3 för den svenska office-versionen nyligen har släppts så är MS KB-artikel en reaktion på US-versionen av SP:n.

 

Hittills har jag inte läst om problemet för den svenska versionen än mindre upplevt det själv vid de uppdateringar jag har gjort.

 

Dock är varningen på sin plats!

 

Mvh

Dennis

Besök Sveriges ledande oberoende webbplats om MS Excel: http://www.xldennis.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin Karlsson

Jag kan nämna att jag har svensk windows2000sp3 och svensk office 2000sp3. Jag hade Outlook2000sp2 tidigare samt de tidigare utgivna fixarna och uppgraderade till Outlook2000sp3 med uppgifter och kalendernoteringar. Exempelvis en kalendernotering klockan 11:00 idag, jag märkte felet först när klockan gick till 00:00 på samma dag som min första notering efter uppdatering. Först trodde jag attt det var arkiveringen men så var ej fallet och 100% cpu användning fortsatte utan slut. Jag fick denna bugg och avhjälpte felet med den rekommenderade lösningen för tiden. Det finns säkert rum för systemvariationer om och varför felet uppkommer men det hände för mig.

[inlägget ändrat 2002-12-15 16:48:02 av Martin Karlsson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...