Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fil


m.o.r.k.

Rekommendera Poster

MSVBVM60.DLL saknas i min dator, helt plötsligt tror jag, vet nån vad den är till o hur får jag tag i den, har provat microsofts uppdatering men där fanns den inte, har den något med stöd för APM o göra o vad är detta för något?!?!?!?

 

Har tidigare frågat om mitt ramminne men inte fått något användbart svar vet någon någonting om byte från edo till s-dram? ska något göras i bioset eller på moderkortet? hur viktigt är det med exakt lika s-dram minnen? måste där t ex vara lika många chip på????? snälla hjälp mig få lite bättre fart på min gamla dator, har inte råd med en ny

/m.o.r.k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för hjälpen maratonmannen, jag hitta o ladda ner filen, men vet ej var jag skall stoppa den! trodde att winzip skulle lägga rätt den efter uppackningen, kan du hjälpa med detta oxå vore jag tacksam. min dator frågar fortfarande efter filen nämligen. hör av dig.

mvh

mork

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"...jag hitta o ladda ner filen, men vet ej var jag skall stoppa den!"

Har aldrig gjort något sådant här tidigare. Men då jag tittar i mina system så ser jag att jag har båda filerna, alltså MSVBVM60.DLL och MSVBVM50.DLL i alla tre systemen. Och de ligger i systemkatalogerna.

Millenium Edition: C:\WINDOWS\SYSTEM

Windows 2000: D:\WINNT\system32

Windows XP: E:WINDOWS\system32

C, D och E står för mina tre partitioner. Har du bara en partition så är det C.

Eftersom ditt system bara frågar efter MSVBVM60.DLL borde rimligtvis den andra, alltså MSVBVM50.DLL redan finas i ditt system. Lägg då den efterfrågade filen i samma katalog.

Om du inte kan se systemfilerna, vilket är den defaulta inställningen i åtminstone XP, så öppna Utforskaren och i menyn Verktyg finns Mappalternativ. Välj fliken Visning och markera Visa dolda filer och mappar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...