Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
VMS7™

P800

Rekommendera Poster

..kommer tydligen nästa vecka och jag vill ha den först av alla! Av alla!!! I vilken affär har jag störst chans att få tag i den?

/VMS7, slav under pryldemonen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I en storstad. Gå runt och hör efter om de kommer att få hem den och beställ en och lägg en handpenning emellan så brukar det inte vara något problem att få den

[inlägget ändrat 2002-12-12 12:46:56 av lillen_009]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Duger Stockholm? :)

Men frågan är i vilken butik kan den finnas. När jag ringer GEAB så garvar dom bara åt mig och säger att förbeställningarna är långt fler än vad dom kommer bli tilldelade..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan jag editera Word och Excel? Eller kan jag "bara" öppna bifogade filer och läsa dem?!

Livets mening i korthet:

generositet, nyfikenhet, älskog

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man kan bara titta på dem verkar det som. Det följer med viewers för Word, Excel, PDF, m.fl på skivorna som kan installeras efter behov.

Mina första intryck såhär 18 timmar efter inköp är att den är gedigen och relativt buggfri. Dock kan jag inte säga detsamma om PC-programvaran. Sänkte explorer.exe flera gånger när man skulle browsa i Memorystick:en.

Annars funkar det mesta, utom MIB2-spelet. "Not enough free memory" säger telefonen. Nån som lyckats??

/VMS7, P800-bestyckad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hejsan !!

Är du nöjd med din P800 annars ?

är standby tiden bra ?? hur många timmar visar den i "status" efter en full laddning ?? Min T68i klara 317timmar nu med den nya programvaran...

//Adam

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vet inte. Har bara haft den i c:a 36 timmar. :) Dock så drar den en hel del när man spelar mp3 och video.

Standbytiden ska vara 400 timmar och taltiden hela 13 timmar(!), dvs om man låter bli allt annat godis i telefonen.

Fick MiB2 att funka förresten. Klart kul skjuta-monster-spel.

/VMS7, alias IT-Ivar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

P800 kör ju Symbian OS V7.0 och kollar man på Symbians whitepapers om V7.0 så är browsern byggd runt Opera:s browsing-motor. Dvs den klarar HTML, WML, XML, javascript, Java, ftp, m.m. Den klarar tom Netscape-plugins(!)

Det sistnämda kvarstår att testa. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...