Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Billigaste datorbutiken i sverige??


robbi

Rekommendera Poster

Hej!

 

funderar på att köpa en ny dator snart...men efterson min budget är begränsad undrar jag vilken datorbutik som är den absolut billigaste i sverige?? alla tips uppskattas!

 

tack på förhand!

 

 

__________________

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorbutiken.com har jag alltid tyckt varit billigast och bäst.

Har köpt alla mina prylar där förrutom vissa specialdelar dom inte hade just då och aldrig haft problem.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om inte datorbutiken.com har återigen har ändrat sin prissättning, så slutade de vara billigast i början av sommaren.

 

Du kan ju söka på pricerunner efter alternativ. Komplett.se och itbutiken.dk brukar ha bra priser.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Itbutikken.dk (som det ska vara) är kanske lite billigare än datorbutiken.com. Har dock ingen erfarenhet av dom.

 

Komplett.se är definitivt inte billigare än Datorbutiken.com, bara att gå in och jämföra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmie Pettersson

Jag har inte haft någe problem med det jag beställt så jag vet inte hur bra deras support eller returhantering är...

 

Itbutikken.dk är danskt också, det efterfrågades visst svenska nätbutiker...

 

MVH Jimmie Pettersson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du både vill ha bra service,snabbhet och bra priser så tycker jag att komplett.se är bäst.Köpte minnen på Datorbutiken som som kortslöt mitt moderkort som var från Komplett.Jag fick ett nytt moderkort på fyra dar från Komplett medans minnerna dröjde tre veckor frå Datorbutiken.Komplett kan du oxå ringa till vilket är ett +.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://datorbutiken.com är oftast den billigaste när jag brukar kika runt.. o ska du köpa en hel del grejor på en gång så är det de som gäller.. dyrt och omständigt att handla från flera samtidigt..

Sen visar de även tillgången av produkterna i lagret vilket hjälper en.. kanske värt att välja en annan likvärdig vara om den kostar 10:- mer och finns i lagret än nåt annat som det är väntetid på..

 

Ett tips bara... När du handlar från datorbutiken.com så kolla och dubbelkolla din beställning, för klantar du dig o köper fel så är det inte lätt att byta ut det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...