Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

NHL


phanto

Rekommendera Poster

Nu vet jag inte iofs hur många hockeyfans som är inne på eforum, men tycker inte någon annan att andra kanaler än betalkanalen canal+ ska visa NHL-hockey? Dom andra kanalerna kanske kan gå ihop... ;) hmm...

MER NHL TILL FOLKET!

 

/phanto aka hockeyälskaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej för f**n!! Jag är så otroligt less på att sporten ska ta bort andra redan inplanerade program på TV jämt. Det händer ju alltid, ni som gillar sport får nöja er med Eurosport IMHO!

 

Fast det är ju bara min åsikt förstås! :)

 

--

Some say I am crazy.. but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NHL-hockey visas inte mycket på TV, egentligen inte särskilt mycket på Canal+ heller...

 

mer hockey!

 

/phanto

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt inlägg visar ju förstås bara hur mycket jag är intresserad av sport.

 

Men jag ÄR extremt less på att sporten jämt ska inkräkta på andra bra program.

 

Låt sportälskaren få betala för sin sport såsom filmälskaren får betala för sporten som sänds i Canal+ med andra filmkanaler. (gillar inte det heller... jag vill inte betala för att andra ska få se sport då jag själv vill se film :)

 

--

Some say I am crazy.. but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

se det som du också då bara betalar för filmerna såsom sportälskaren betalar för sporten... ;)

 

 

hockey till "vanliga" kanalerna!!!

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Givetvis håller jag med dig phanto, mer hockey till folket! Att inte kunna se hockey-VM på SVT eller TV4 är ännu mer skandal än just NHL-hockeyn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det har du rätt i Fredrik, men som tur är har man ju tv3 och om inte kan man alltid gå hem till nån polare ;) Det sänds ju på lite mer lämpligare tider än NHL...

 

 

/phanto

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sänds ju på lite mer lämpligare tider än NHL...

 

Hehe... Vet inte om jag håller med om det. Jag gillar hockey, men att titta på Tre Kronor-Frankrike, klockan 13:00 en solig dag i maj lockar åtminstone inte mig alltför mycket...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behöver ju inte kolla på varenda match. Om man tycker det är jobbigt, så kolla på dom intressanta matcherna (slutspel)

 

Jag menar att NHL.hockey sänds OFTAST runt 3-4 tiden på morgonkvisten... ;)

 

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2002-12-09 20:30:54 av phanto]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...