Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag heter Jani - vad heter du?


Jani Andersson, Admin

Rekommendera Poster

Jani Andersson, Admin

Kära medlemmar!

 

Det finns användare av eForum som idag saknar e-postadresser på vilka jag som administratör kan nå dem på.

Detta för att tex kunna komma med synpunkter på inlägg etc.

 

Vidare finns det folk som gömmer sig bakom "konstiga" alias. Som användare (och jag som administratör) vill

man ju faktiskt veta vem det är man "talar" med.

 

Därför kan det vara bra för dig som medlem att veta vad det är som gäller här.

 

Jag (som admin) måste kunna lämna skriflig kommunikation till dig som medlem via e-post. Inga konton tas godtyckligt bort, men medlemmar som inte vågar stå för vad de skriver vill vi inte ha på eForum och i fallen som saknar giltig e-postadress kan jag inte ens ta en diskussion eftersom det inte går att få tag på personen.

 

Konton vars innehavare jag inte kan nå måste jag därför inaktivera utan att först meddela innehavaren.

 

 

 

mvh

Jani Andersson

Medlemsansvarig

idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Gustavsson1

Jag håller med, jag får första intrycket av att det är en liten tonåring som nyss lärt sig chatta på nätet som jag talar med om vederbörande använder sig av alias i stil med "CybermanXYZ".

 

Apropå konton, jag har nog två-tre olika konton eftersom loginnen har ändrats och pga loginstrul, men det är denna login jag vill använda. Du kan säkert ta reda på vilka konton jag inte är intresserad av eftersom det är samma mail angivet i dom alla.

 

god jul o gott nytt år

 

mvh

Erik Gustavsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Hej Erik och god jul på dig med!

 

Vi reder upp det här med vilket konto du vill använda per mail. Jag kontaktar dig.

 

mvh

Jani Andersson

idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...