Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Starta MSN som

Eminos

Recommended Posts

Finns det något sätt att få MSN (Messenger) att starta som "Appear Offline" när man loggar in...?

Btw, varför finns det inget Övrig Programvara forum?

/Eminos

[inlägget ändrat 2002-12-07 18:04:15 av Eminos]

Tyvärr har jag inget svar på din Messenger-fråga. Men PC-program övrigt finns och det är väl närmast ditt önskemål.

Nej!

Enligt http://www.patchou.com/msgplus/faq.htm#startoffline så går det inte eftersom MSN-servern automatiskt ändrar din status till Online när du ansluter dig till servern. Så de som du har på din lista kommer se dig online i åtminstone 1-2 sekunder innan du hinner ändra statusen. :(

Almir - ...

-Läser Programmet för Informatik med Systemvetenskap på MDH, Västerås.-

[inlägget ändrat 2002-12-07 18:35:05 av TicoRoman]

Om man är riktigt snabb hinner man ändra statusen innan den hinner ansluta

Sure! ;) Den ändrar statusen NÄR den anslutit, så man kan inte ändra innan man anslutit.

Almir - ...

Sure! ;) Den ändrar statusen NÄR den anslutit, så man kan inte ändra innan man anslutit.

Ursäkta att jag uttryckte mig klumpigt. Vad jag menar vad att man hinner avbryta inloggningen innan den hinner ansluta om man är tillräckligt snabb. (underlättar om man har en seg dator som tar tid att köra igång programmen)

Ursäkta att jag uttryckte mig klumpigt. Vad jag menar vad att man hinner avbryta inloggningen innan den hinner ansluta om man är tillräckligt snabb. (underlättar om man har en seg dator som tar tid att köra igång programmen)

Okej du menar så. Fast jag har en känsla av att Eminos vill vara online, men att andra inte ska veta det, dvs gömma sig (appear offline), eller? Kunna se andra, men att andra inte ska se honom, kanske...

Gissar bara att det är så, eftersom jag själv skulle behöva göra det (se, men inte ses) rätt så ofta.. :)

Almir - ...

Tråden flyttad till forumet Internetprogram, ett forum som jag tycker passar ännu bättre än tidigare föreslagna.

/Stefan . moderator Öppet forum

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...