Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bra Webbhotel?


Zero1

Rekommendera Poster

BredBandsBolaget typ ;)

 

Dom kanske anser du är en av deras polare eller något? Och inte en kund vars tjänster inte fungerar tillfredsställande, vad vet jag...

 

> 3D uppladdat?

 

Nope, inte mer än de få stillbilder som ligger på min hemsida och på http://www.flowersfx.com

 

--

.Wey

 

..I’m the king of all time, nothing is impossible in my all powerful mind.

[inlägget ändrat 2002-12-08 00:44:51 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

odå, på väg ut - henke sitter å pysslar med ljudspåret som vi andra inte direkt diggar, så det kanske tar några dagar - men räkna med om en vecka på flowersfx.com.

Är det myrfilmen? Om inte, hur har det gått med myrfilmen..? *nyfiken*

 

/Stefan

___________________________________________________________

Du tänker för mycket på för litet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är det myrfilmen, den berömda - som säkert tagit 3 år eller något.. till och med mer, å lider av världens sämsta manus och aliasingdefekter :)

 

Det jobbiga är att faktiskt färdigställa den samtidigt som man helst vill jobba med de andra projekt man dragit igång parallellt bara för att få göra något tuffare oxå, typ Project Starchild exempelvis (som är tänkt att bli en kort pilot/första avsnitt till en animeserie delvis baserad på oss själva, fast i en anna värld).

 

--

.Wey

 

..I’m the king of all time, nothing is impossible in my all powerful mind.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ok bredbandsbolaget ;) *lyllos dig*

 

Polare med Loopia? Nä snarare en nöjd kund som dom bemöter gott. Jag är iaf. glad att allt fungerar för mig. Har ju redan bytt webbhotell från Netintense och FSDATA. Känns som om jag hoppat tillräckligt och allting fungerar fint för mig.

 

Låter kul med Project Starchild. O jag som kämpar med att göra stillbilder och små textanimationer i 3D. Kommer nog aldrig komma upp i er nivå.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Webcows, dvs. http://www.webhotellet.org/ måste jag tyvärr varna för. De har sina servrar i USA och det finns uppenbarligen ingen övervakning av mjukvaran. Idag låg min webbplats nere mellan 08.00 och 11.30, och det har varit en jäkla massa strul innan dess också. Trist, för supportpersonalen är trevlig och kunnig, men vad hjälper det när de inte har koll på servrarna!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> Är Image Based Renering svårt? Har du jobbat med det?

 

 

Inte en aning, det verkade inte så intressant för stunden - men jag får väl erkänna att konceptet är relativt nytt för min del ;)

 

--

.Wey

 

..I’m the king of all time, nothing is impossible in my all powerful mind.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsh, den inofficiella TLAn för Bredbandsbolaget är juh BBB - det är juh spikat (uh?) ;)

 

--

.Wey

 

..I’m the king of all time, nothing is impossible in my all powerful mind.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...