Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Öppet brev till Thomas...


NoiseKiller

Rekommendera Poster

Är det bara jag som tröttnat på alla Öppet brev till Thomas Bodström?

Okej, det var kul första gången. Bra att folk engagerar sig å mailar iväg listor. Men hallå, det får vara bra nu.

Tänk om alla som skickade det även skickade en kopia till Thomas. hade det varit någon mening med det... Men nu..? Ska de cirukulera runt tills de dör ut tro?

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tröttnat på alla Öppet brev till Thomas Bodström?

Nix, även jag har tröttnat... Fick två stycken igår. Inget lämnade dock min burk...

 

Det som förvånade mig lite var att det ena mailet kom ifrån en god vän som normalt inte går på sådana saker...

 

/Stefan

___________________________________________________________

Du tänker för mycket på för litet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått en himlarns massa Bodströms-mail (betyder det att jag har många vänner? :-), men jag har fått ännu fler dubbla mail angående ett virus som manuellt måste plockas bort från datorn. Det första innehåller instruktion om hur man tar bort det, det andra kommer oftast fem minuter senare och säger att man ABSOLUT INTE ska ta bort den...

 

Gääääsp...

[inlägget ändrat 2002-12-06 10:54:12 av saeys]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men då blir det ju nån mening med det, och det tror jag inte ursprungsförfattaren har som avsikt. Meningen med kedjebrev är ju att ursprungsskickaren kan sitta hemma och mentalt onanera över det faktum att han lyckats få uppmärksamhet hos alla stackare som går på det och skickar vidare till alla dom känner. Dom här människorna är väl ett slags elektroniska blottare, om man tänker vidare i sexanalogin.

 

Freud - kanaliserad via Pentti H

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...