Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Modem-Booster¿?


Ahmon_Ra

Rekommendera Poster

-Patrik Johansson-

De flesta sådana program hjälper knappast någonting. Det man kan göra är att gå in i sin webbläsare och stänga av bild och multimediavisning. Då kommer din surfning gå avsevärt snabbare.

 

/Neox -(Patrik J)

”Gravitation can not be held responsible for people falling in love”
- citat av Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KaZaA och modem låter inte som någon höjdare... ;P

 

/Stefan

___________________________________________________________

Du tänker för mycket på för litet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KaZaA+Modem=problem, Lösning Bredband, ADSL el. liknande, NYTT problem, närmsta linan går ett flertal kilometer från mitt hem och komunen planerar inte att dra en lina i närheten inom dom närmsta 25 år!!! Ända möjliga lösningen (och en långsökt sådan) Modem-Boster program (gratis version)...

Kan någon hjälpa mig?! Snälla!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något annat alternativ¿? Om inte så om du känner till något program som hjälper minsta lilla så var snäll och delge den informationen med mig, jag börjar bli en aning desperat...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, har själv liknande problem som du...väldigt liknande...;) ...men modem-booster program funkar inte...har inte funkat de senaste 3 åren som jag har testat iaf...du kan snabba-på din surfning med vissa program, men inget som funkar med kazaa...;(

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan inte öka hastigheten på ditt modem. Boost-programmen fungerar inte på så sätt att de överskrider gränsen för mängden data som faktiskt går att skicka med modem.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Du tänker för mycket på för litet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...