Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tips på DVD Spelare brännare


Hyperboy

Rekommendera Poster

Oj oj, tuff fråga. Skall du bara ha en hyffsad DVD kan du gott välja något runt 2000 kr-klassen. Kanske en Pioneer DV-454 lr JVC's XV-N5, 2 spelare med bra grundläggande funktioner. JVC's spelar dessutom SVCD.

 

Är du beredd att lägga lite mer och är intresserad av just kvalitet på bild/ljud måste du hosta upp runt 4.000:-. Då har du en riktigt bra DVD. Kanske Pioneers DV-656 med multikanalssystem inbyggd avkodare för D.D 5.1 lr Sony DVP-NS905. Ett riktigt monster i flera tester med allt du kan tänka dig.

 

.Morpheus II

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Maratonmannen! (trots att inte jag starta tråden)

 

Den sidan var ny, men väääääldigt trevlig.....

 

......vad skall jag nu få pengarna ifrån?? ;-)

 

.Morpheus II-snart-utfattig

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Den sidan var ny, men väääääldigt trevlig......vad skall jag nu få pengarna ifrån?? ;-)"

Börja spara nu så kan du köpa nästa år då priserna har gått ner med ett antal 1000-lappar och prestanda gått upp. Och fler fabrikat finns att välja på. Sony m.fl. lär komma med spelare som tar alla? format.

Är själv inne på att köpa stationär DVD-brännare. (Min 14-åriga SVHS-video är nog inne på sista resan).

 

Tack för poängen Morpheus II!

 

PS. Du kanske skulle satsat på DVD istället för AVR7200 :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. Du kanske skulle satsat på DVD istället för AVR7200 :-)

 

Nja, jag har en HK DVD25.....har inte råd att köpa upp mig en gång till. Den ligger ännu så länge i toppen av 'lågprismärkena'?

 

Tack för poängen Morpheus II!

 

Goda råd skall premieras!

 

 

 

.Morpheus II

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...