Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SMS funktion...


Eminos

Rekommendera Poster

Hej!

 

Det har snackats lite tidigare om att införa så att man kan få ett ICQ meddelande istället för email när man bevakar en tråd...men jag kommer inte ihåg att man har dragit upp SMS...lr har vi det?...Iaf, så vore det otroligt bra, om det gick att få ett SMS när ett nytt inlägg kommer i en viss tråd, och även så andra kan kontakta dig via SMS, särskillt bra för moderatorer, om det uppstår "akuta" grejer som måste åtgärdas...

Jag som modemanvändare har inte ekonomin att kolla om det har kommit nya inlägg i interesanta trådar titt som tätt...

 

Jag skulle kunna döda för denna funktion, nästan iaf...;)

 

/Eminos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är väl om IDG skulle betala för den tjänsten? En sms-tjänst är juh inte direkt gratis...

 

 

 

Almir - ...

____________________________________________________________

-Läser Programmet för Informatik med Systemvetenskap på MDH, Västerås.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är väl just det...men grejen är jag kan döda för den funktionen...;) ..nää, men det är nästan att jag skulle kunna betala för det...nästan...faktist...men så jätte dyrt kan det väl inte vara för IDG...finns ju många mycket mindre sajter som har denna funktion, som betalar med reklam inkomsterna förmodligen...tror inte det rör sej om jätte stora pengar...

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...