Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Läst visas som oläst


Chakotay

Rekommendera Poster

Tycker precis det spökar lite med vad som visas som läst resp oläst - jag tycker mig bli visad till sådant som jag redan läst och där inget inget tillkommit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klas Karlsson

Jag har samma problem.

 

Måste logga ut ett par minuter och logga in igen för att det skall funka

 

Det verkar som om autoinloggningen gör att jag får se alla meddelande sedan jag logga in första gången...

 

Innan ni gjorde om forumet så kunde man se alla meddelande sedan man senast surfade in på eforum, det var mycket bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske inte så konstigt att det t.ex. stod 120 nya meddelanden på forumet "Webmastern" ikväll... ty när jag tittade efter stod följande på min välkomstskärm:

 

"Nedan följer en lista på alla de inlägg som har gjorts sedan ditt senaste besök som var den 7 december 1999 klockan 10:23 ."

 

Och inte blev det någon skillnad efter "refresh" !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ju i annan tråd efterlyst att kunna spara min "Nya inlägg"-samling för att kunna granska dem vid senare tillfälle, än just när jag blir autoinloggad - föreligggande felfunktion tycks ju nästan ha infört den finessen redan...

 

Det måste väl vara möjligt att låta "Nya inläggs"-lådan kräva ett särskilt klick på sig för att aktiveras/utlösas - och därmed möjliggöra det jag önskar?

Eller t.o.m. funka som i ett emailprogram - att man kan titta på "subjecten" utan att meddelandena för den skull upphör att visas som olästa?

 

Helst skulle ju den funktionen vara valfri, så att de som så önskar slapp extraklicket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...