Christian Ståhl Posted December 14, 1999 Share Posted December 14, 1999 ja alltså om man laddar en sida, och det innehåller ett formulär, vet någon hur man gör för att få markören att automatiskt hamna i första rutan. Tex. hotmail har den funktionen. Pleas help! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carina Johansson Posted December 14, 1999 Share Posted December 14, 1999 Svaret på din fråga finns hos Tilja.net (http://www.tilja.net). Välj alternativet »Java scripts« i rullgardinsmenyn längst upp på sidan. Under kategorin Formulär finns en länk som heter »Ställa marören i ett speciellt FORM fält«. That's it! /Carina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Ståhl Posted December 14, 1999 Author Share Posted December 14, 1999 Är så glad!!! Tack för att du löste ett tungt huvudbry för mig! Jobbar i egen byrå och ska ha klart en sida för min största kund hittils. Då efterfrågar hon denna funktion, och eftersom jag har som måtto att lösa allt så.. Ja men nu ordnade det sig, snygg sida förresten [Tilja.net] - mycket mvh Christian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.