Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

T300


Adam Molin

Rekommendera Poster

Jimmie Pettersson

Man kan ställa in så att den piper vid ett speciellt tillfälle men man kan inte skriva in saker och så. Lite synd faktiskt...

 

MVH jimmie Pettersson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Någon som klurat ut om man kan synka den med outlook ändå?

Jag skiter i att man inte kan se kalendern i nallen, om man kan få bättre överblick i outlook...

 

Provade t68-synken, men den funkade ju såklart inte med T300 :-(

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan !!

 

Jag är mycket besviken på T300 som tur var så skaffade jag en T68i.

Men byta ut din T300 mot en P800 på måndag istället....hehe !!

XDTN funkar bara på T68i....men sms programmet och telefon boks synken funkar på T300. Det är en bra telefon egentligen men alla funktioner fick dom inte med. Min gamla R520 har många fler funktioner än T300....och det är ju nästan pinsamt. Dessutom kan man bara lagra 250 telefon nummer i telefon boken på T300, min R520 och min T68i klara ju 510st....=o)

 

Ha det !!

 

//Adam

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag är mycket besviken på T300 som tur var så skaffade jag en T68i.

Men byta ut din T300 mot en P800 på måndag istället....hehe !!

XDTN funkar bara på T68i....men sms programmet och telefon boks synken funkar på T300. Det är en bra telefon egentligen men alla funktioner fick dom inte med. Min gamla R520 har många fler funktioner än T300....och det är ju nästan pinsamt. Dessutom kan man bara lagra 250 telefon nummer i telefon boken på T300, min R520 och min T68i klara ju 510st....=o)

 

pinsamt är kanske lite fel ord å använda ;) både T68i och R520m har en grund som sk business telefon, så de behöver vara lite "kraftfullare", medans T300 inte har riktigt samma målgrupp, och för att T300 ska bli billig kan man inte heller stoppa i vad som helst i den =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan !!

 

T300 är bättre på en sak =o)

Kopplar man in den nya Communicamen mca-25 så kan man zoom m.m det kan man inte med MCA-20 till T68:an....och kopplar man in MCA-25 till T68:an så får man inte zoom ändå =o( hehe

 

Ha det

 

Jo, visste ni att den nya Panasonic men kamera den där som Vodafone marknadsför med Sitt Live !! den har bara

23000pixlar medans T68i Men Communicam MCA-20 & 25 harn hela

307000pixlar

Nokia 7650 har också 307000pixlar lika så Ericssons nya P800. P800 släpps på måndag, så har du 9000kr på fickan så...=o) (www.sicsac.com - 7995kr)

 

//Adam

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

André Johansson

Kalender, synk och Bluetooth är borttaget. Nedladdningsbara spel, polyfoniska ringsignaler och möjlighet att skicka Nokia PM/SM är tillagt.

Detta tillsammans med att den kostar hälften av vad T68i gör.

Undrar vad målgruppen (ungdomar) prioriterar...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...