Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HAT!


Haren

Rekommendera Poster

Jag HATAR(!) mest just nu denna sekund:

 

1. forum som man måste registrera sig till för att ens kunna SÖKA bland inläggen (tänker inte på detta forum)

 

2. Spyware-program som agerar som ett ******* virus då det skickar upp 3 popups i minuten som stjäl fokus från explorer när jag försöker skriva......... #"%P)O(¤"/%=)("/)=("¤/%¤"=)(&%")¤&%(")¤%&(¤#"&%(,,,.,GOEFINGORIWG

 

FÖRLÅT men jag är RIIIIKTIGT irriterad just nu!

 

3. Kapitalister i allmänhet.

 

-------------------------------

/HAREN

”And never start a sentence with a conjunction”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugn bara lugn. *klappa på huvet*

Installera Samurize å skapa dig en fin config - sen kan du sitta å njuta i timmar.

 

Tro mig.

 

/The Tyrconnell Single malt Irish Whiskey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Tyrconnell Single malt Irish Whiskey

 

8- eller 12-årig?

 

BTW: Fortfarande pigg som en mört, samma whisky men även Pringles.

 

/Macallan Single Malt Whisky.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8- eller 12-årig?
Aaaa, jag är 23 så det är lugnt. :)

 

Nä jag vet faktiskt inte - kan inte hitta några siffror på det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä jag vet faktiskt inte - kan inte hitta några siffror på det.

 

Så länge den e mjuk å len så.

 

God?

 

.Morpheus II

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Punkt tre - vad är det för fel med kapitalister..?

 

/Stefan

___________________________________________________________

To me, boxing is like a ballet, except there’s no music, no choreography and the dancers hit each other.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge den e mjuk å len så.

 

God?

Japp och slut!

----

Sådär - vred ur flaskan några sista droppar. Denna slår Grant's med hästlängder. :)

[inlägget ändrat 2002-11-22 22:26:50 av NoiseKiller]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp och slut!

 

AJ AJ AJ AJ AJ! Det gör ont i min numera sanslöst lena strupe att höra detta. :-) Jag hoppas verkligen att det var ett nöje att dricka den... ;-)

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Tror han menar Spam/Popups och all registrering... håller ISF med Haren om detta, fast man behöver ju inte registrera sig...

 

/G

________________________________

 

Ytterligare ett skräpinlägg skrivet av Glenn.

 

[inlägget ändrat 2002-11-22 23:59:26 av Glenn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den nya versionen Serious Samurize kommer kanske i helgen, då får man göra en helt ny.
Längtar redan... Har köpt ett par öl att fira med ifall den kommer ikväll.

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer, vad är det för mel med kapitalister. Utan dem skulle inte samhället vara som dt är utan det skulle vara kommunistiskt. Vetenskapliga förklaringen av kapitalist är "någon som vill och företar sig något för att utöka sitt kapital". Hatar du kapitalister hatar du alltså alla affärsidkare och alla företag, men gillar kommuniststater och icke vinstdrivande organisationer. Och hur är det med dig själv. Vill inte du ha så hög lön som möjligt. Om ja, är även du en typ av kapitalist.

 

Men visst behöver inte kapitalismen gå till överdrift.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anser att en närings idkare troligtvis har tröttnat att bli sparkad på av alla "riktiga" kapitalister och därför försöker tjäna sitt uppehålle på annat håll. Jag förstår all frustration mot usa "super kapitalisternas hemvisst", de gör allt för pengar och bedriver i många fall ocker och tar oskäligt betalt för produkter och tjänster. Allt detta för att sponsra ett havererat rättssystem och detta system vill de att alla länder i världen ska ta till sig. :)

 

Om allt va gratis, skulle jag inte behöva lön :)

 

[inlägget ändrat 2002-11-23 14:49:45 av stefanowich]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Vet inte om det var Haren eller mig du frågade, men here goes:

 

>Vill inte du ha så hög lön som möjligt

 

Prioritet Nr 1: Jobb + Mat & Husrum

Prioritet Nr 2: Kul jobb

Prioritet Nr 3: Mera datorer

Prioritet Nr 4: Mera kosing...

 

(Datorer kostar ju inte direkt mycket pengar om man inte köper någon låda med ett namn på...)

 

Jag hatar inte kapitalister, jag hatar korruptionen och maktmissbruket (MPAA/RIAA) det leder till, typ: din privata info säljs hit och dit för lösören och tack vare detta så bryder din EPostlåda ihopp :oP. (Att förtrycka konsumenter är i min mening ett idiotiskt tillvägagångssätt)

 

>Men visst behöver inte kapitalismen gå till överdrift.

 

Korrektamundo.

 

Personligen tycker jag att en perfekt blandning vore bäst; ingen sosse borde få terrorisera småföretagare & inga moderader borde få förstöra välfärden.

 

Är snart företagare själv, det betyder inte att jag kommer uppföra mig som ett svin.

 

/G

________________________________

 

Ytterligare ett skräpinlägg skrivet av Glenn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Tro mig, det finns JÄTTESNÄLLA Amerikaner också. Pratade med en sådan för någon dag sedan som var väldigt dynamisk med försäljningen av sin produkt... (Affärs hemligheter, Sorry.)

 

/G

________________________________

 

Ytterligare ett skräpinlägg skrivet av Glenn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är snart företagare själv, det betyder inte att jag kommer uppföra mig som ett svin.

 

Nej, det tror jag absolut inte men du vill säkert dra in maximalt mycket pengar då. Om det gör dig till ett svin, det avgör du, men jag tycker inte det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dom 5 öl jag hade konsumerat innan jag skrev mitt inlägg resulterade i den generalisering jag gjorde, men då i så fall i kombination med vredesutbrottet jag fick i samband med min surfning.... ja, det stämmer, det var främst den offensiva, perverterade reklam som extrem kapitalism ibland leder till som jag främst riktade mitt hat mot.

 

-------------------------------

/HAREN

”And never start a sentence with a conjunction”

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...